CEVA de la KFC pe locul întâi în Top 3 ADC*RO luna Martie

Membrii ADC România au desemnat CEVA de la KFC ca fiind cea mai creativă din luna martie. Ideea aparține McCann Worldgroup Romania și a fost implementată pentru KFC. Echipa care a lucrat la proiect a fost formată din Ioana Munteanu (Senior Copywriter) și Alin Sîrbu (Art Director).

“CEVA a fost ALTCEVA. Mi s-a părut o idee foarte cool, true to stilul KFC cu care ne-a obișnuit în ultimii ani, cu o execuție super fresh, un text bine scris, art direction impecabil. Îmi place când un brand împrumută CEVA din limbajul de zi cu zi, dar într-un mod smart, fără să încerce prea mult să se bage în sufletul tău” declară Simona Suman - Group Creative Director Jazz & Membru ADC România

Locul al doilea a revenit MullenLowe Romania cu UNELE LUCRURI CHIAR MERITĂ SCHIMBATE! pentru Praktiker. Campania care reinterpretează versurile melodiei Fotoliul din odaie al Mirabelei Dauer a fost creată de Robert Șopârlache (Senior Art Director), Valentin Ionescu (Art Director), Valentin Lică (Senior Copywriter) și Raul Gheba  (Copywriter).

Locul trei merge la Jazz Communication pentru Timp din timpul tau. Campania AVON pentru Ziua Femeii a fost creată de Raluca Matei (Senior Art Director) și Alina Varlănuță (Copywriter).

Mențiunile lunii martie merg la Dexonline.ro - Simulare bacalaureat (Electric Castle 2017), Zizin - Ziua nesfârșită a lui Giraf (MullenLowe Romania, echipa formată din Valentin Ionescu, Art Director și Raul Gheba, Copywriter) și Hope & Homes for Children - Rostul Postului (Cohn  & Jansen JWT, echipa formată din Octavian Budai, Art Director, Andrei Cohn, Art Director, Alexandra Popa, Copywriter și Adina Stănescu, Copywriter).

Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. Art Directors Club România este cea mai densă concentraţie de talente creative şi lideri de creaţie din industria de publicitate românească. Activitatea creativă şi recunoaşterea publică obţinută de membrii ADC România pot defini fără dificultate traiectoria, momentele cheie şi succesele industriei publicitare locale dar şi regionale.

Misiunea organizaţiei este de a conecta şi de a aduce împreună cele mai puternice talente creative şi de a le pune la dispoziţie instrumente prin care să se manifeste cu solidaritate, generozitate şi excelenţă profesională.



ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

MullenLowe

In Romania, Lowe este de 23 de ani una dintre cele mai mari agentii de publicitate, autoarea unor campanii memorabile, iar la nivel global, Nazis against Nazis este cea mai recenta dintre campaniile care au plasat... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Related