[Un brand pentru Bucuresti] Strazile lui Predu, printre cei 3 milioane de oameni care incearca sa nu se omoare unul pe altul

[Un brand pentru Bucuresti] Strazile lui Predu, printre cei 3 milioane de oameni care incearca sa nu se omoare unul pe altul

Cum vii pe Drumul Binelui, o iei la dreapta pe strada Consumului sau la stanga pe Veseliei, o tii tot inainte, pe Fierbinti sau Fetitelor, si, chiar daca te tenteaza Fosta Taranului, tine-o tot inainte, spre Strada Diamantului. Acolo sta si viseaza Adrian Preda, Creative Director at Friends\TBWA, nascut si crescut in Bucuresti, pe West Coast: Drumul Taberei, Moghioros, Bucla.

Predu ne plimba prin Bucuresti, printre logo-uri, identitati, primarie, iepurasi, cruci, postcomunism, spaga si trafic, si ca sa nu ne ratacim intre ura si iubire, ne face o harta exacta, cu poze. 10 imagini, 10 destinatii, 10 feluri de a zambi. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related