Digenzym indeamna romanii sa pastreze doar bucuria din mancare, in noua campanie semnata de Labormed si Nurun Romania

Noua campanie “Pastreaza doar bucuria din mancare”, lansata de Labormed si Nurun Romania, prezinta avantajele suplimentului alimentar, Digenzym. Campania porneste de la relatia emotionala a romanilor cu mancarea. Spre deosebire de alte culturi in care mancarea este menita sa aduca, in primul rand, un aport de energie, la romani aceasta inseamna mult mai mult: mancarea aduce bucurie, reduce anxietatea si tensiunile din viata de zi cu zi. De multe ori insa, acest univers gastronomic variat, vesel, dar in acelasi timp greoi are consecinte mai putin placute.

Noua campanie are scopul de a pozitiona brandul Digenzym pe o treapta diferita fata de medicamentele digestive consacrate, printr-o comunicare creativa noua, mai putin cliseistica.

Intr-o nota lejera si cu doza necesara de umor cat sa aduca marcii memorabilitate, Labormed si Nurun propun, astfel, o abordare „usor de digerat” targetului omogen al produsului. Pe scurt, animalul consumat la masa devine insotitorul jenant, absurd si neasteptat in situatiile de viata ale consumatorului.

Spoturile, deja prezente pe principalele canale TV, pot fi urmarite aici: 

 

Campania se va desfasura si pe timpul verii, prin activari in cadrul festivalurilor culinare, alaturi de alte activari online.



Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related