Inteligența artificială face primii pași în publicitate

Scriu poezii și articole, pictează, compun muzică, vorbesc cu noi. Inteligențele artificiale sunt de abia la grădiniță, spun unii, nu e motiv să ne îngrozim încă. Ba vor conduce lumea și asta e foarte bine, spun alții. Între temeri, fascinație, scenarii apocaliptice și profeții, uităm, uneori, să privim realitatea. 

În ce stadiu se află, momentan, inteligența artificială? Care este impatul ei real în publicitate, de exemplu, sau alte activități omenești?

The Automation of Creativity încearcă să răspundă la câteva dintre aceste întrebări. Este un documentar de 16 minute, realizat de The Drum în parteneriat cu Teads, filmat în Tokyo, Londra și Amsterdam

În acest film apare și primul director de creație AI: AI-CD ß, lansat de McCann Erickson Japonia. (Puteți vedea prima lui reclamă aici). 

”În ultimii 10 sau 15 ani am privit digitalul din perspectiva analogă. Hai să privim acum creativitatea din perspectiva digitală și să folosim asta ca o bază a schimbării în următorii 20 de ani”, spune Justin Taylor, UK managing director Teads Marea Britanie. 

Documentarul vorbește, de asemenea, despre The Next Rembrandt, campania JWT, multipremiată la Cannes, și cum o echipă formată din istorici ai artei, ingineri și oameni de știință au învățat o mașină să gândească și să picteze ca Rembrandt.



Companii

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Related