Haine, haine de mâncare

Haine, haine de mâncare

Aveți grijă ce haine vă cumpărați de acum înainte: în cazul unei apocalipse, vă puteți hrăni cu ele? Dacă răspunsul este nu, ar trebui să fiți mai atenți data viitoare.

Nu neapărat cu gândul apocalipsei în minte, ci cu cel al ultimei dovezi de ecologism (lucruri care nu se despart prea mult, de altfel), brandul suedez de haine Houdini a făcut o demonstrație culinară, bazată pe ingrediente 100% naturale: hainele pe care le comercializează.

Pentru că într-o lume în care totul e eco și bio, cel puțin în promisiuni, companiile sunt obligate să treacă la următoarea etapă: cum să dovedești asta?

Alături de cei de la McCann Stockholm, au lansat meniul Houdini: hainele vechi, reciclate, biodegradabile, au fost transformate în fertilizator pentru a crește legume.  Acestea au fost pregătite apoi de chef Sebastian Thureson într-o masă extravagantă: 

O ofertă (mai puțin drastică) de îmbinat marketingul cu gastronomia avem și noi: Cupa la Gătit 2017.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related