Testare de produs neconvențională: 3 zile de răsfăț la Pop-Up Hair Salon by NIVEA & FCB Bucharest

Un salon deschis doar pentru 3 zile - acesta a fost conceptul evenimentului de lansare a gamei NIVEA Hairmilk, dezvoltat de FCB Bucharest. În luna martie, “The Pop-Up Hair Salon by NIVEA” a fost cadrul inedit unde peste 70 de invitate au avut ocazia să testeze, în premieră, cea mai recentă inovație NIVEA în îngrijirea părului: prima gamă de șampoane și balsamuri NIVEA cu proteine din lapte.

 

Salonul NIVEA a fost deschis la Maison 13, un spaţiu versatil care a permis reproducerea unui salon tipic de coafură, cu zone dedicate pentru spălare și coafare, dar și o zonă în care invitatele au avut ocazia să se relaxeze, să discute și să facă schimb de idei și trucuri pentru îngrijirea părului.

 

Gama NIVEA Hairmilk a fost inspirată din ritualul de îngrijire al Cleopatrei, regina egipteană care făcea băi în lapte pentru a-și menține suplețea pielii și sănătatea părului. Pornind de la acest ingredient vedetă, FCB Bucharest a pregătit un set-up în care laptele a fost promovat ca element central, fiind amplasat creativ în fiecare colț al încăperii.

 

Deși deschis doar pentru trei zile, Pop-Up Hair Salon-ul a funcționat ca un adevărat salon profesionist, oferind fetelor o sesiune de răsfăț demnă de o “Cleopatra modernă”: testarea gamei NIVEA Hairmilk, urmată de coafare și sfaturi de îngrijire personalizate oferite de stiliști. La eveniment au participat bloggerițe de beauty, jurnaliste de la reviste glossy și fanele NIVEA selectate în baza unor concursuri desfășurate pe pagina de Facebook NIVEA.

"Când am primit propunerea FCB, ne-a încântat ideea unui eveniment de lansare diferit, unde fetele invitate pot experimenta produsul pentru a-și face o părere despre el. A fost un format atipic care ne-a permis să prezentăm gama într-un cadru relaxat, să cunoaștem personal consumatoarele noastre, să le răsfățăm și să avem grijă de părul lor", a declarat Claudia Pop (Brand Manager Beiersdorf România).

"Gândul din spate a fost unul de experiment, mai ales prin prisma faptului că femeile sunt mai reticente în a-și schimba produsele de îngrijire a părului. Dacă folosesc un șampon care li se pare ok, cu greu mai încearcă altceva. Ne-am dorit ca NIVEA Pop-up Hair Salon să fie acel loc de răsfăț unde ele încearcă cu încredere alt șampon și unde, totodată, află că mai există ceva peste acel “ok”, adică the perfect match pentru părul lor", precizează Olivia Spânu (Senior Copywriter) și Viorel Holovaci (Senior Art Director, FCB Bucharest).

 

Șampoanele și balsamurile NIVEA Hairmilk sunt unice pe piața locală, fiind concepute pentru a oferi îngrijire personalizată părului uscat și deteriorat, în funcție de grosimea firului de păr - subțire, normal sau gros. Datorită ingredientelor pe care le conțin, acestea îmbină două beneficii pentru părul uscat și deteriorat care, de obicei, nu sunt compatibile: regenerează firul de păr fără să îl încarce.

"Gama Hairmilk este una din cele mai interesante lansări ale noastre din ultimii ani și în același timp o inovație în categorie, prin formula adaptată în funcție de grosimea firului de păr. Pop-Up Salon-ul a creat contextul perfect în care să arătăm, nu doar să explicăm avantajele acestei inovații, într-o manieră mai primitoare și mai intimă decât al lansărilor de produs obișnuite", a declarat Carmen Pavel (Marketing Director, Beiersdorf România).

 

Pentru amplificarea evenimentului și noutății produselor în rândul publicului țintă, NIVEA și FCB Bucharest au realizat o serie de proiecte speciale pentru social media și print în colaborare cu trei bloggerițe de beauty cunoscute: Andreea Ibacka, Amelia Ciurică (Cosanzene.ro) și Fabulous Muses.

Acestea sunt protagonistele unor pictoriale și cover story-uri in revistele UNICA, FEMEIA și AVANTAJE, ce ilustrează ritualul de îngrijire al Cleopatrei reinventat de NIVEA pentru un păr sănătos și hidratat.

Echipele implicate în proiect:

Beiersdorf România: Carmen Pavel - Marketing Director, Claudia Pop - Brand Manager.

FCB Bucharest: Olivia Spânu – Senior Copywriter, Viorel Holovaci – Senior Art Director, Diana Nica – Junior Copywriter, Claudiu Dobriță – Creative Director, Irina Duminecă – PR Manager, Teodora Ieşeanu - PR Executive, Alina Ștefan – PR Director, Alexandra Cărăbuși – Junior PR Executive, Cozmin Amariei - BTL Manager, Iulia Dumitru – Senior BTL Manager, Andreea Cârciumaru – Account Director, Liana Negrea - Senior Account Executive, Gabriela Pricob – Production Manager, Ionuţ Stan – Production Executive.

Declinarea campaniei în mediul digital și media a fost implementată cu sprijinul Republika și MEC România.



FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Republika

Republika este o agentie romaneasca lansata in anul 2008, initial pozitionata ca agentie de social media intr-o perioada in care comunicarea brandurilor romanesti pe Facebook era abia la inceput. Odata cu extinderea... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related