S-a găsit noul logo al Bucureștiului. La un timișorean

S-a găsit noul logo al Bucureștiului. La un timișorean

Juriul a decis: Bucureștiul va fi reprezentat de 4 inimi de culori diferite. Puțin ironic sau nu, câștigătorul concursului lansat de Primăria București, prin care căuta un logo pentru capitală, este Narcis Teodor Lupou, un designer în vârstă de 32 de ani din Timișoara.

El s-a inspirat din istoria orașului și arhitectonica sa, după cum arată comunicatul primăriei:

„Am avut ca nuclee inspiraționale moștenirea arhitectonică autentică a Capitalei și valențele pozitive generate de rezonanța etimologică a numelui orașului București.

Alăturarea celor patru elemente identice ca formă, dar diferite ca poziționare, subliniază ideea de epicentru al națiunii către care converge Capitala”, a spus Narcis Teodor Lupou.

Primarul General Gabriela Firea a declarat și ea câteva lucruri, după cum se vede mai jos:

„Misiunea juriului nu a fost deloc una ușoară. Am apreciat creativitatea concurenților și modul admirabil în care au înțeles să se implice într-o acțiune constructivă pentru orașul nostru.

 Îl felicit din toată inima pe câștigător și sper ca toată lumea să se fi convins de sinceritatea și onestitatea demersului nostru. Vor urma și alte concursuri menite să stimuleze creativitatea bucureștenilor și nu numai!”.

 În total au fost înscrise 230 de propuneri, din care au fost validate 204. Despre juriul acestui concurs și cum au comentat creativii și strategii din România această inițiativă, aici. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related