Lineup-ul complet e aici. Ne pregatim sa dam startul primei editii a Cupei Marketerilor la Gatit by Lidl

Lineup-ul complet e aici. Ne pregatim sa dam startul primei editii a Cupei Marketerilor la Gatit by Lidl

Suntem in anul patru si la editia cinci a Cupelor noastre la Gatit, la multi ani noua, multumim, asa sa fie. Dar nu asta voiam sa subliniem. Anul patru, editia cinci, dar totodata bifam acum doua premiere. Cupa Marketerilor la Gatit by Lidl este prima reuniune culinara a departamentelor de marketing din Romania. Si, anume, oficiala. Caci i-am mai vazut noi cu coada ochiului pe clientii veniti sa gateasca alaturi de agentii la Cupele din trecut.

Si, daca pana acum, toate evenimentele noastre de gatit s-au petrecut indoors, de data asta va aducem cu fata la soare, cu tot cu ingrediente, tocatoare, oale, vesela si cuptoare. La Gradina Eden (Calea Victoriei 107) va asteptama pe 10 si 11 mai, partial acoperiti, partial descoperiti, pregatiti si de ploaie si de soare, dar fara vreo nevoie de aerisire -- avem vazduhul.

In continuare, sa vedem ce marketeri au raspuns provocarii noastre  - disponibila si intr-un format aproape .ppt - de a lasa rapoartele, meeting-urile si mail-urile in favoarea a cateva ore de gatit.

 

Echipele

Se anunta o competitie pestrita cu marketeri din varii sectoare de activitate: ride sharing-ul, retailul si piata de bere e cu noi, la fel si FMCG-ul, sectorul non-profit e reprezentat, la fel si turismul, media sau zona de health & fitness.

Fara alte introduceri, iata echipele participante la prima editie a Cupei Marketerilor la Gatit by Lidl participa urmatorii: Chez Vola (Vola.ro), DISH-Ruptive (URSUS Breweries), PepperCo (Pepco), Chefi la Cuvinte (Antena Group), Frezuitii (Frez), Alfredo, UBERLICIOUS (Uber), Chefi din tara lui Andrei (Petrom), Cocktail Wizards (Cocktail Holidays), Cooking for Code (Code4Romania) si Under-cooks with better looks (Worldclass Health Academy).

Unde vedeti mai sus cu albastru, dati cu incredere un click; vi se vor infatisa cateva cuvinte din partea fiecarei echipe, ca asa e frumos, sa facem cunostinta unii cu altii inainte sa ne apucam de masa (si sa stiti ca updatam pe masura ce vin cuvintele spre noi).

 

Logo-urile

Mai jos ar trebui sa avem o galerie a logo-urilor echipelor, insa ne confruntam cu o sectiune inca in curs de updatare. Dupa cum ii stim pe marketeri, si aici identitatea vizuala a fiecarei echipe trebuie sa treaca printr-un izvor de aprobari din care sa iasa nevatamata.

 

Probele si deznodamantul

10 mai este ziua rezervata calificarilor. Vom avea 3 serii de echipe cu marketeri si publicitari veniti sa-si incerce alchimia de bucatarie cu ingrediente din Piata Lidl si tehnologie de la Electrolux.

Proba principala e deja stiuta: reteta exersata de acasa, comunicata in prealabil, cu un ingredient ales. Aici sa va vedem cum stati cu nervii, ca poate v-a iesit in bucataria personala, dar cum gatiti sub presiune cu cronometrul setat la 70 de minute?

Imediat dupa vine proba Make Life Delicious, ca nu cumva sa va iesiti din ritm. Asta din urma e cu brief, dureaza circa 60 de minute si are ca scop exersarea creativitatii cu care rezolvati brieful (tras la sorti la fata locului) in plan culinar.

Pe 11 mai, va avea loc Finala Cupei Marketerilor la Gatit by Lidl, dupa ce juriul dezvaluie shortlist-ul celor mai indemanatici bucatari din marcom in urma acordarii punctajelor in calificari. Iar finalistii abia acum vor da de greu (vorba vine, nu va impacientati) intr-o proba culinara ad-hoc de 70 de minute.

Sim ca tot veni vorba, juriul nostru vesel si voios va asteapta la fata locului cu ponturi, ajutor, comentarii si, din cand in cand, mistouri, ca altfel ne incretim de tot la frunte. El e format din: Mircea Nadaban (Rossini-Symphony of Tastes), Alexandru Cirtu (Culinar Show), Romana Rista (Fata Care Gateste Cu Flori), Cristina Hanganu (Lidl Romania) si Carmen Georgescu (Electrolux Romania).

De mentionat ca intreg parcursul competitiv culinar e mai putin presant cand ai sustinatorii langa tine. Va asteptam in Gradina Eden cu toti colegii la-naintare.

In rest, ce sa va spunem? Nervii tari, mana brici, creativitatea sus si sarea la-ndemana - mai avem un pic si incepem!

 

 

Despre Lidl
Lidl este prezent in 30 de tari din toata lumea si opereaza aproximativ 10.000 de magazine si peste 140 de centre logistice in 27 de tari din Europa. Lidl are aproximativ 215.000 de angajati. Dinamismul in implementarea de zi cu zi, taria care deriva din asta si corectitudinea in interactiunea cu celalalt caracterizeaza munca la Lidl, indiferent de granite. De aceea, Lidl a fost desemnat Top Employer la nivel european, precum si national, in Romania, Germania, Italia, Grecia, Polonia, Slovenia si Slovacia.   

Despre Electrolux
Cu aproape 100 de ani de experienta in realizarea echipamentelor profesionale pentru cei mai buni bucatari profesionisti din Europa, Electrolux aduce excelenta culinara atat in cele mai renumite bucatarii ale lumii, cat si in casele utilizatorilor.

Platforma "Make Life Delicious" transforma bucataria intr-un hub social, plin de vitalitate, deschis celor care considera creativitatea ca fiind cel mai important atribut gastronomic. Rutina zilnica se transforma acum in explorarea de noi posibilitati culinare, simpla pregatire a mesei se transpune in crearea unei ambiante speciale, iar gatitul devine o adevarata experienta sociala, "Make Life Delicious" fiind sursa de creatie culinara unde gusturile sunt imbogatite cu ajutorul echipamentelor si tehnicilor recomandate de Electrolux.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related