[Emigrati in digital] Elena Negrescu (Profero): Probabil, și pe mama dacă o intreb, va fi de părere ca ideile se împart în bune și mai puțin bune, nu în ATL, BTL, digital, etc

[Emigrati in digital] Elena Negrescu (Profero): Probabil, și pe mama dacă o intreb, va fi de părere ca ideile se împart în bune și mai puțin bune, nu în ATL, BTL, digital, etc

Dacă am fi filosofi, am spune că evoluția are formă de cerc și e amuzantă în frumusețea ei. Dar nu suntem, așa că o lăsăm pe Elena Negrescu, Digital Copywriter Profero, să ne deseneze un istoric mult mai reprezentativ pentru evoluția din lumea digitală:

La început a fost un banner. Și un website. 

Acum sunt un banner, un landing page, urmate de o nebunie digitală care mută munții, schimbă lumea, revoluționează brandul și digitalul însuși, pentru ca până la final să se execute tot un banner și un landing page.

 Elena a început în ATL și apoi, acum doi ani, a intrat oficial în creația de digital. Ea povestește mai jos despre inutila separare a apelor și a ideilor, modul de lucru integrat și relația dintre ATL și digital, deschiderea clienților, nostalgii și tool-uri de urmărit.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related