”Putea șterge branding-ul și să păstreze desenul”

”Putea șterge branding-ul și să păstreze desenul”

Ni s-a părut definitorie bucata aceasta de frază, din anunțul celor de la Sweet Damage Crew, care spuneau că muralul lor din Grozăvești va fi dat jos. Definitorie pentru granița blurată dintre artă, spațiu public și branding.

Din pacate, astazi este ziua in care muralul Listen, cel facut de Sweet Damage in toamna anului trecut in Grozavesti, va fi șters.

Contractul cu proprietarul cladirii s-a incheiat, si acum urmează ca desenul să dispară. Păcat, putea șterge branding-ul si să păstreze desenul.

După cum o arată și comentariile, unii dintre trecători nici nu știau că desenul era legat de publicitate.

Deci ăsta era scopul schelelor :( Pacat. Sincer, eu nici nu observasem ca există branding. Îl admiram de fiecare dată cand treceam spre casă :(

Majoritatea reactiilor au fost in zona asta, de altfel.

Robert Obert:

Cum apare cate ceva care sparge gri-ul din oras, pac se gaseste cate un dăștept sa acopere. Facem pariu ca o sa apara in loc un super banner de calitate superioara cu o preacinstita reclama?

Alin Pandaru:

Si-acum o sa ramana doar un perete gri.

Și finalul, de la Florin B Cage, parte din echipa Sweet Damage Crew care a semnat muralul:

Macar se chinuie sa-l șteargă, sunt deja la a doua mana de lavabila si tot nu se acopera :))

Muralul a fost realizat pentru Becks de Cap alaturi de Sweet Damage Crew. Mai multe detalii despre el, aici.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related