Huawei lanseaza campania #FaceofRomania

Huawei isi propune sa contribuie activ la promovarea imaginii tarii si a romanilor, prin intermediul unei campanii de comunicare concentrata pe portretele acestora. Astfel, pornind de la conceptul conform caruia “Fiecare chip spune o poveste”, 10 fotografi talentati surprind timp de doua luni, cu modelele de varf ale gamei P10 (Huawei P10 si Huawei P10 Plus), portretele a sute de romani cu povesti interesante si inspirationale.

Mai mult, in etapa urmatoare a campaniei, si romanii vor putea participa activ la campanie: acestia sunt invitati sa incarce la randul lor portretele celor pe care ii admira sau despre care considera ca reprezinta cu succes “Fata Romaniei”. Pentru fiecare portret incarcat, Huawei va contribui cu 10 mile pentru ca o persoana din afara tarii sa viziteze Romania*.

“Am observat ca romanii sunt mandri de tara lor si de povestile proprii sau ale cunoscutilor, insa vor sa aiba ocazia sa impartaseasca cu intreaga lume o alta “Fata a Romaniei”. Varfurile noastre de gama ale familiei P (P10 si P10 Plus), smartphone-urile care integreaza o functie dedicata portretelor expresive, sunt uneltele potrivite pentru a surprinde chipuri in spatele carora se afla unele din cele mai frumoase povesti ale romanilor Asa ca, ideea campaniei a venit natural: de ce sa nu surprindem si sa impartasim cu lumea intreaga portretele cu care romanii se mandresc?”, a declarat Fred Wangfei, Director Huawei Consumer Group Romania.

Cristian Sutu, Vlad Eftenie, Barna Nemethi, Dragos Asaftei, Sorin Onisor, Tiberiu Arsene, Raluca Ciornea, Marius Baragan, Calin Stan si Andrei Runcanu sunt cei 10 fotografi care au surprins pana acum portretele romanilor ale caror povesti merita impartasite cu ajutorul modelelor Huawei P10 si Huawei P10 Plus.

Vizitatorii se vor putea implica activ in campanie*, vor gasi sfaturi de fotografiere pentru a surprinde portrete expresive si se vor inspira din imaginile stranse de cei 10 fotografi pe website-ul campaniei: www.faceofromania.com.

*Campania se va derula in perioada mai-iunie 2017, iar utilizatorii vor putea incarca portrete in intervalul 25 mai-25 iunie, pana cand va fi atins pragul de 100.000 mile, aferent incarcarii a 10.000 portrete. Mai multe detalii despre mecanismul campaniei vor fi disponibile in curand pe website, in sectiunea Regulament.

 

Despre Huawei Consumer BG

Produsele si serviciile Huawei sunt disponibile in peste 170 de tari, deservind mai mult de o treime din populatia lumii. In anul 2015, Huawei s-a clasat pe locul al treilea in ceea ce priveste livrarile de smartphone-uri la nivel global. Compania detine 15 centre R&D in tari precum Statele Unite ale Americii, Germania, Suedia, Rusia, India si China. Facand parte din cele 3 filiale ale companiei Huawei, Huawei Consumer BG pune la dispozitia utilizatorilor sai telefoane mobile, tablete, accesorii inteligente, dispozitive pentru acasa si servicii cloud. Cu peste 20 de ani de expertiza in domeniul telecomunicatiilor, Huawei este orientata spre a oferi solutii inovatoare, care se traduc in experiente extraordinare pentru consumatorii de pretutindeni.



Branduri

Campanii

Sectiune

Dictionar



Related