Moderatorii jurizării Effie Awards România 2017

Jurizarea Effie România 2017 va fi moderata de specialişti high level din agenţii de research şi companii: Adina Nica, Research & Marketing Consultant Open-I Research, Adriana Gherman, Management Consultant, Dan Zloteanu, Business Consultant & Marketing Researcher MRI Research & Consulting / part of TheNetwork, Daniela Hariuc, Head of Market Research & Geo-Marketing Telekom România, Diana Flutur, Executive Coach, Mădălina Cârstea, Global Project Europanel/GfK şi Roxana Baias, Marketing Director Residential Segment Telekom România.

Moderatorii vor avea rolul de a iniția și de a conduce discuțiile dintre membrii juriului format din peste 90 de profesioniști din top management în companii și agenții de advertising, dar şi din mediul academic. Misiunea moderatorilor va fi să creeze contextul în care membrii juriului să înțeleagă cât mai bine specificul fiecărei categorii, dar și al fiecărui studiu de caz prin întrebări ajutătoare care să elimine pe cât posibil orice nelămurire.

În plus, toate aceste discuții vor contribui la final la realizarea Effie Insight Guide - un material care va sumariza cele mai importante reacţii şi sugestii ale juraţilor despre tendintele observate în urma sesiunilor de jurizare. Effie Insight Guide este un instrument lansat pentru prima data anul trecut, menit să ajute agenţiile şi clienţii să creeze campanii cât mai eficiente, dobândind o imagine cât mai bună asupra pieței.

Înscrierea cazurilor, jurizarea și moderarea se fac după un cadru format din patru puncte-cheie: Communications challenge and objectives, Strategic insights and idea, Bringing the idea to life & Results. Jurizarea Effie 2017 se desfaşoara în doua etape, una pentru stabilirea finaliştilor şi o a doua pentru alegerea câştigatorilor.

Începând cu ediția 2016, Effie România s-a aliniat integral formatului international, extinzând misiunea Effie de la un festival de premiere a campaniilor de marketing eficiente spre o platforma cu mai multe evenimente, workshop uri şi materiale axate pe zona de învaţare şi feedback pentru un marketing eficient. Miza este de a creşte standardele pieţei de marketing şi comunicare din România prin transmitere de know-how şi dezbateri care sa vina în completarea recunoaşterii oferite de trofeele Effie.

Procesul de jurizare se va desfaşura în zilele de 25-26 mai şi 12 iunie, cu doua evenimente: Gala de Anunţare a Finaliştilor // 30 mai şi Gala de Premiere Effie Awards 2017 // 14 iunie.

Romanian Effie Awards 2017 este prezentat de Carrefour, Telekom, Heineken şi Kaufland şi susţinut de Coca-Cola şi Petrom. Strategic partner: Deloitte.



Companii

Festivaluri

Sectiune



Related