Hoțul de timp. Un spot pentru diminețile de luni

Hoțul de timp. Un spot pentru diminețile de luni

Dedicăm acest spot tuturor dimineților de luni și, mai ales, tuturor acelor chipuri absente pe care le vedem în autobuz, metrou și tramvai, ca și cum cineva le-ar fi furat timpul. Și orice impuls de a se implica în aranjarea părului, adaugă walker Zurich în spotul creat pentru SYOSS și numit sugestiv Hoțul.

”Am vrut să facem ceva diferit față de tiparul obișnuit al reclamelor pentru îngrijirea părului”, spune Pius Walker, Creative Director walker Zurich. Așa că au creat această metaforă, a părului trist de pe capetele oamenilor care fac naveta, ca și cum toate acele coafuri care ar fi putut fi, dar nu sunt, reprezintă viețile noastre, privite în geamurile mijloacelor de transport. Ah, dar bine că există șampon. Cel puțin, părul îl putem rezolva.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related