Fundatia Friends For Friends lanseaza decla.ro, un tool online de asistenta fiscala pentru creativii care lucreaza fara carte de munca

Iubesti creativitatea? Declar-o!

Cei care lucreaza in industriile creative fara carte de munca (mai putin acei contribuabili platiti prin contract de drepturi de autor care au optat pentru impozit pe venit ca impozit final) trebuie sa isi programeze o interactiune obligatorie cu ANAF-ul pana pe 25 mai, pentru a depune Declaratia 200.

Pentru cei care nu au reusit sa o faca inca si care considera ca acest proces este greoi, Fundatia Friends For Friends a construit un tool online. Acesta le permite utilizatorilor sa completeze online declaratia de venit, intr-un mod simplu si prietenos, ii conecteaza cu administratia financiara de care apartin si le explica in pasi simpli ce au de facut.

In acelasi timp, cei care vor sa sprijine industriile creative redirectionand 2% din impozit catre FFFF, sau care au in minte o alta organizatie non-profit pe care vor sa o sustina, o pot face pe decla.ro. Iar, daca isi imagineaza ca doua procente din taxele pe care le platesc nu au cum sa faca o diferenta, un calcul simplu operat pe platforma ii va contrazice: suma cu care pot contribui la dezvoltarea proiectelor sociale este de fapt una importanta. Media pe tara a potentialul de redirectionare a 2% din impozit a fost anul trecut de aproximativ 20 de euro. Este o investitie considerabila, pe care platitorii de taxe o pot face intr-un proiect social cu care rezoneaza, avand totodata un control asupra modului in care sunt cheltuite doua procente din taxele pe care le platesc.

Declaratia 200 este doar unul dintre formularele fiscale pe care trebuie sa le depuna cei care lucreaza fara carte de munca si care isi iau asupra lor obligatia de a-si declara veniturile. Platforma va continua sa sprijine profesionistii din industriile creative, pas cu pas, in interactiunea lor cu statul. Vor fi adaugate noi sectiuni, in concordanta cu calendarul fiscal si cu modificarile care se aduc legislatiei, pentru a le aminti utilizatorilor cand trebuie sa isi planifice o noua interactiune cu ANAF-ul.



Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related