Biblioteca de Energie - cea mai buna campanie din Balcani la SABRE Awards EMEA 2017

Biblioteca de Energie - cea mai buna campanie din Balcani la SABRE Awards EMEA 2017

Biblioteca de Energie, campania lansata de CEZ Vanzare si Rogalski Damaschin Public Relations, a castigat SABRE Gold Awards EMEA 2017 pentru Regiunea Balcani, in cadrul uneia dintre cele mai valoroase competitii europene de relatii publice.

In competitie au fost inscrise peste 2.400 de campanii, iar finalistii SABRE Awards EMEA 2017 au fost selectati de un juriu format din 40 de lideri recunoscuti ai industriei de comunicare. Campania Biblioteca de Energie a fost desemnata marele castigator, aseara, la ceremonia de premiere desfasurata la Londra, din cei cinci finalisti proveniti din toata regiunea. Recunoasterea este cu atat mai valoroasa cu cat CEZ Vanzare a fost singura companie romaneasca din domeniul energetic nominalizata la SABRE Awards EMEA.

"Primim aceasta distinctie internationala cu multa satisfactie si o impartasim cu clientii nostri, sursa noastra inepuizabila de inspiratie. Aprecierea prestigiosului juriu de la SABRE Awards EMEA ne motiveaza sa dam tot ce avem mai bun pentru ca noi credem ca energia cea mai valoroasa vine de la oameni.", a declarat Martin Zmelik (Country Manager Grupul CEZ in Romania).

 

Acesta este cea de a doua distinctie pe care campania o primeste, anul trecut recunoasterea venind la nivel national din partea Romanian PR Award unde a fost premiata cu aur la categoria PR pentru Marketing – produse si servicii existente.

 

Despre campanie

Sub sloganul „Transforma hartia in energie”, campania Biblioteca de Energie a fost dezvoltata impreuna cu agentia Rogalski Damaschin PR din decembrie 2015 si a avut ca sursa de inspiratie povestea lui Vasile Tiucsan, un nevazator de 45 de ani din Mehedinti care a ales sa se aboneze la factura electronica de la CEZ Vanzare pentru furnizarea energiei electrice.

 

Campania integrata s-a desfasurat atat extern, online si in Centrele de Relatii cu Clientii CEZ, valorificand reputatia pe care CEZ o are in randul clientilor sai, dar si intern, prin implicarea angajatilor companiei. Primul audiobook, „Luminita, mon amour”, carte scrisa de Cezar Paul-Badescu, a fost inregistrat chiar de voluntarii CEZ, in prezenta autorului cartii si urcat in platforma bibliotecadeenergie.ro.

Primul pas a fost lansarea platformei Biblioteca de energie si dotarea acesteia cu peste 140 de titluri din literatura romana si universala. CEZ a lansat invitatia tuturor clientilor sai de a renunta la facturile clasice in favoarea celor in varianta electronica. Pentru fiecare dintre primii 25.000 de noi abonati la E-factura CEZ Vanzare, compania a donat cate 1 leu in scopul facilitarii accesului la cultura al persoanelor cu deficiente de vedere din Romania.

 

Rezultatele campaniei Biblioteca de Energie

Vasile Tiucsan, o persoana cu dizabilitati de vedere, a devenit, datorita campaniei, cunoscut la nivel national, fiind invitat in mod regulat in emisiuni TV ale unor posturi nationale, cu audiente importante. Povestea sa a fost spusa in peste 30 de articole in media online si bloguri. Video-ul documentar care prezinta viata, activitatile, pasiunile lui Vasile Tiucsan, precum si modalitatea prin care foloseste tehnologia si e-facturarea a inregistrat 265.000 de vizualizari in platformele online - Facebook si YouTube.

Biblioteca de Energie s-a lansat cu peste 140 de carti audio dedicate persoanelor cu deficiente de vedere, reusind, dupa multi ani de incercari, sa convinga clientii CEZ Vanzare sa adere la factura electronica. In plus, campania l-a rasplatit si pe Vasile Tiucsan, sprijinindu-i bucuria si pasiunea pentru lectura, cu o colectie noua de carti audio.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related