Mai avem nevoie si de viata

Mai avem nevoie si de viata

Gata, a aparut si aplicatia care sarbatoreste obisnuitul, cea mai consistenta parte a vietii; aia care, oricate filtre, edit-uri si hashtag-uri primeste, e prea banala ca sa devina content.

Pe minutiae nu exista nici profiluri, nici engagement; ci doar o notificare zilnica care iti spune sa-ti pozezi exact viata pe care o ai in secunda aia. Curatai la pisica, dadeai cu matura, stateai si te uitai in gol? Nu-i nimic, mai sunt ca tine. Asta o sa si observi cand primesti la schimb o imagine din alta parte a lumii cu ce are in fata ochilor un alt user. 

Notificarea vine negresit in fiecare zi, dar niciodata la aceeasi ora.

Desi aplicatia se declara anti social-media, de fapt o sa imparti cu un strain ceva mai adevarat decat orice "confesiune" de Facebook. (Momentan, doar daca esti pe iOS, dar am dat un mail ca sa intrebam de Android.)

Mai sunt doua chestii de retinut. Odata cuplat cu un strain, poti scrolla printre pozele pe care le-a facut in trecut timp de 60 de secunde. Dupa care nu mai poti folosi aplicatia pana la urmatoarea notificare. Iar scopul nu e sa imparti o poza-doua si sa pleci, ci sa aduni 1440 de secvente de viata reala, echivalentul numarului de minute din 24 de ore.

La final, o sa descarci, la propriu, albumul vietii tale, un autoportret pe care nu l-ai controlat absolut deloc - nu l-ai incadrat perfect, nu l-ai aranjat grijuliu inainte, nu i-ai crescut saturatia, nu i-ai scazut contrastul, nu i-ai pus filtrele alea bune si nu i-ai atasat copy-ul perfect de boem si spiritual. 

Proiectul apartine unui artist (Daniel J. Wilson) si un fotograf (Martin Adolfsson) care s-au cunoscut la o conferinta si s-au inteles suficient de bine cat sa conlucreze.

Morala? Viata bate contentul, oricat content s-ar produce.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded