Andra Oprișan și 'place brandingul': Dacă nu îți controlezi brandul, te controlează el pe tine. Și tot ce îți rămâne este să fii reactiv atunci când ți se mai pune câte o ștampilă

Presedinte Advice, master la Brunel University, strategist la Saffron, unde a lucrat cu Wally Olins, si, in prezent, strategist gone fishing, dupa o perioada sabatica petrecuta prin Asia, Australia si Noua Zeelanda.

Intoarsa in Romania, Andra Oprisan testeaza apele freelancingului. Si ale schimbului de idei. Asa ca pe 17 iunie va tine un workshop gratuit pornind de la ideea: Cum construim un brand de oras?

Dupa toate cele intamplate cu logo-ul Bucurestiului, am intrebat-o si noi, inainte, cateva lucruri despre concursul primariei, identitatea orasului si care ar fi pasii care ar trebui urmati in construirea ei. Si, daca tot am inceput, nu ne-am oprit din intrebat, iar Andra ne-a povestit despre invataturile de la Brunel (si de ce a ales aceasta universitate), experienta de la Saffron, cum e sa lucrezi cu Wally Olins si ce inseamna place brandingul. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


BrandFusion

Pionier al branding-ului în România, BrandFusion și-a asumat rolul de deschizător în industria specializată în branding, prin contribuția sa la crearea unor metode de lucru și a unui limbaj... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Related