Corina Bordeianu, analist social media la Philips, in Olanda: "Am vrut sa plec din tara ca sa invat si sa inteleg o alta cultura"

Nike, Camper si Adidas. Asta purtau in picioare cei de la Leo Burnett in 2007, cand Corina Bordeianu s-a prezentat la un interviu. Iar cand postul dorit e unul de Consumer Research Analyst, conteaza cat de bine sunt incaltati oamenii. A luat interviul, a urmat apoi Rusu+Bortun, Oriflame si Webstyler, Irlanda si In the company of Huskies si, in prezent, Olanda, unde este Global Social Media Analyst la Philips. In paralel, face marketing cultural in Romania. 

Cum se trec granitele? Din agentie la client si invers, din Romania in Irlanda si apoi in Olanda, de la cercetare la marketing cultural?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Related