Corina Bordeianu, analist social media la Philips, in Olanda: "Am vrut sa plec din tara ca sa invat si sa inteleg o alta cultura"

Nike, Camper si Adidas. Asta purtau in picioare cei de la Leo Burnett in 2007, cand Corina Bordeianu s-a prezentat la un interviu. Iar cand postul dorit e unul de Consumer Research Analyst, conteaza cat de bine sunt incaltati oamenii. A luat interviul, a urmat apoi Rusu+Bortun, Oriflame si Webstyler, Irlanda si In the company of Huskies si, in prezent, Olanda, unde este Global Social Media Analyst la Philips. In paralel, face marketing cultural in Romania. 

Cum se trec granitele? Din agentie la client si invers, din Romania in Irlanda si apoi in Olanda, de la cercetare la marketing cultural?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


WEBSTYLER

WEBSTYLER este cea mai premiată agenție de digital din România atât la nivel local cât și internațional. De 17 ani pe piață, timp în care a oferit servicii de strategie și creație la cele mai... vezi detalii »

Rusu+Bortun Brand Growers

Rusu+Bortun Brand Growers este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Din 2008,  integreaza servicii de branding, advertising si digital (prin Rusu+Bortun Cyber Growers) pentru a sustine... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Related