[Brief pe brief] Cristina Ungureanu (Geometry Global): Statistic vorbind, sectiunea de livrabile dintr-un brief este dezbatuta cel mai intens

Brieful “fix ce trebuie” este asemanator cu jobul "fix ce trebuie". Sau, daca stati pe plaja cu ochii intre coperti, cartea "fix ce trebuie". Este combinatia aceea de ingrediente care face totul sa se lege ca maioneza bunicii: informatii cat trebuie, curaj, poveste. Comparatiile ne apartin, dar conceptul (sic) este al Cristinei Ungureanu (Head of Strategy, Geometry Global).

Si pentru ca nimeni nu observa cliseele dintr-un bref mai rapid decat oamenii cu strategia, am ispitit-o pe Cristina sa ne faca un top al ei. Preferatul nostru este aceasta bijuterie: "Targetul cuprinde toti romanii de peste 14 ani". Sad reacts only pls.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


GEOMETRY GLOBAL

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune

Dictionar



Related