Câte familii, atâtea ocazii s-o luăm razna. Deci despre ce vorbim?

Un homofob și Ion Cristoiu intră într-o cofetărie cu acționariat 100% românesc, business de familie tradițională. Homofobul își comandă o savarină, Ion Cristoiu caută să se așeze la o masă din colț, ca să se simtă ca la bibliotecă. Însă stabilimentul are formă ovoidală, ceea ce-l calcă pe nervi din start.

- Auzi, Nicule, îi spuse el amicului homofob. Fii atent aici întrebare de baraj.
- Te ascult, maestre, îi răspunse homofobul în timp ce se căuta de mărunt.
- Ia zi-mi tu mie: de unde a avut bani Carrefour-ul de outdoor-uri la Dristor?
Homofobul clipește de două ori și se scarpină fulgerător în nas. Apoi spune: 
- Că bine zici, maestre! E incredibil, îți vine să-ți dai oarecum demisia, și alta nu!

Dialog imaginat într-un context haios, deci nu puneți la inimă.

Profesioniștii ageri de la Prodocens Media au remarcat un element satanic sub cerul senin al Bucureștiului: un vizual cu două femei care încearcă să ne vândă aer condiționat. Carrefour-ul este posedat de DROGUL HOMOSEXUALITĂȚII! 

Când OOH-ul începe să fie confundat cu Ordinul Oamenilor Homofobi, chiar avem avem o problemă. Noroc că în ajutorul bunului-simț a venit, încă odată, umorul. 

Vă lăsăm să descoperiți singuri comentariile haioase de la postare. Aici nu-l vom aminti decât pe cel al lui Mircea Țara. Care, trebuie să o spunem fără ocolișuri, face o greșeală elementară: presupune că rațiunea și argumentele dau roade cu oamenii ăștia. E bine că încercăm, că ținem dialogul matur deschis, dar... oh, publicitar naiv!

Poate procesul creativ din spate face putin lumina in aceasta dilema:
1. aer conditionat - bate vantul
2. Daca bate vantul, atunci plete in vant
3. avem nevoie de oameni cu plete
4. barbatii nu dau bine cu plete in reclame la un retailer
5. copii, pe cat posibil evitam in reclame
6. batrani cu plete - unde ai vazut batrani cu plete?
7. deci trebuie sa fie totusi tinere, cu parul lung.
8. tinerii oricum isi fac selfieuri, iar daca sufla vantul iese o sedinta foto in toata regula.
9. clientul vrea sa pastram semnatura de campanie: cate familii atatea obiceiuri
10. atunci macar sa alegem doua femei care seamana, dar sa fie in culori diferite ca da mai bine la vizual.
11. sigur doua? nu mai bine 1? O singura femeie arata trist.
12. Dar mai multe persoane? Se aglomereaza vizualul care oricum are multe elemente in el.
13. ok. deci doua tipe, una blonda, una bruneta, aer conditionat, isi fac selfieuri cu parul in vant. funny. hai ca e o idee draguta.

Dar întrebările existențiale pe care aceste panouri le stârnesc sunt folositoare. Ne țin în priză spiritul așa cum cum rebusurile ne țin mintea. 

Mă rog, se poate glumi și discuta mult pe marginea acestui subiect, dar faptele rămân fapte: pe pachetul de Camel se află o cămilă, ceea ce este dezgustător. O dăm în zoolfilie, fraților, deci despre ce vorbim?



Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related