2Performant pornește un studiu al marketingului afiliat in Romania

2Performant pornește un studiu al marketingului afiliat in Romania

2Performant, cea mai mare plaformă de marketing afiliat din România, pornește un studiu privind afilierea pe piața românească. Acest studiu are ca obiectiv trasarea profilului de afiliat român, cu focus pe dimensiunile pieței, sumele câștigate prin afiliere dar și metodele cel mai des folosite de afiliați pentru generarea conversiilor.

Pentru elaborarea studiului, 2Performant își propune colectarea de răspunsuri relevante pe baza unui formular adresat afiliaților români. Formularul va fi disponibil începând cu data de 6 iunie 2017 și vor fi luate în considerare răspunsurile colectate timp de 30 de zile, până pe 5 iulie inclusiv. Concluziile acestuia vor deveni disponibile până la sfârșitul lunii iulie anul acesta.

Chestionarul va cuprinde întrebări legate de datele demografice, proiectele de afiliere, advertiseri sau rețele cu care colaborează afiliatul, dar și despre platforma de marketing afiliat 2Performant.

Completarea chestionarului este anonimă și va dura aproximativ 5-7 minute. Nu se vor solicita nume sau prenume, ci doar o adresă de email, opțional.

Concluziile studiului vor oferi o imagine de ansamblu a pieței de marketing afiliat din România. Aceste informații vor ajuta persoanele ce iau în considerare afilierea ca metodă de câștig suplimentar, dar care ezită din cauza lipsei de cunoștințe în domeniu sau nu sunt convinși de valoarea acestei oportunități. Datele prezentate vor fi de folos și afiliaților existenți cărora le pot oferi detalii despre tendințele actuale din piață.

Beneficiari ai acestui studiu vor fi și business-urile online care încă ezită în decizia de a adopta marketingul afiliat ca metdodă de promovare adiacentă, neavând cunoștințe despre profilul și metodele persoanelor ce îi vor putea promova. Chiar și cei care au deja programe de afiliere vor putea învăța mai multe despre afiliații cu care lucrează.

În plus, tehnologia ce stă în spatele acestui fenomen este permanent îmbunătățită ținând cont de tendințele din domeniu, de nevoile și prioritățile utilizatorilor săi.

”Această cercetare reprezintă un pas important pentru marketing-ul afiliat din România. Concluziile studiului vor deveni o informație valoroasă pentru advertiserii locali și regionali, iar pentru afiliați vor deveni puncte de referință în viitoarele proiecte.

Piața o să primească o imagine de ansamblu a ceea ce înseamnă marketing afiliat în România, dar trebuie să contribuim împreună la acest pas important”, a spus Silviu Constantin, Affiliate Account Executive 2Performant, coordonatorul acestui proiect.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related