[iCEE.fest Creativity] Arme de seductie in masa, creative blues si alte chestiuni: 5 keynotes pentru creativi

[iCEE.fest Creativity] Arme de seductie in masa, creative blues si alte chestiuni: 5 keynotes pentru creativi

Peste 140 de speakeri vor urca pe scenele iCEE.fest 2017 pentru a prezenta publicului teme incadrate in 12 stream-uri de continut: noile Smart Homes si Fintech si consacratele VR & AR, eCommerce, Content, Creativity, Ad Tech, Startups sau e-Health. Dar, cum nu putem sa ne impartim in 3 sau 4 pentru a participa la tot ce ne intereseaza, IQads si iCEE.fest lanseaza un bilet special care ofera acces la cele mai relevante conferinte ale industriei de marketing si publicitate: sectiunile Creativitate, Marcom si VR & AR, precum si sesiunea exclusiva dedicata toolurilor creative pentru campanii integrate sustinuta de Mindscapes.

O abordare aparte este rezervata marcomului, unde specialisti in comunicare, experti in marketing, strategi si fondatori de agentii vor veni cu idei si studii de caz menite sa exemplifice faptul ca solutiile lor chiar pot aduce beneficii industriei. O alta zona inchegata spre creatie cuprinde studii de caz ale marilor agentii creative globale in ce priveste utilizarea creativa a VR&AR, dar si a noilor experimente din zona aplicarii in comunicare a tehnicilor de virtual si augmented reality.

Per total, iCEEfest 2017 planuieste sa adune aproximativ 90 de ore de continut vital pentru oricine lucreaza in industrie. Urmarind agenda festivalului, extragem si urmatoarele keynotes demne de atentia dumneavoastra, toate desfasurandu-se in zona Upgrade Stage.

Intreaga agenda a festivalului se poate consulta aici.

 

1) Weapons of Mass Seduction: 16 iunie, ora 14.00

Alex Khan lucreaza cu branduri din toata lumea pentru a transforma reach-ul din social media in profit. Expert in Live Video (are peste 400.000 de urmaritori pe platformele unde posteaza), Alex va oferi explicatii practice despre Live Streaming, audiente si cum poti deveni mai relevant in aceasta zona.

 

2) The Rules Behind Breaking The Rules: 15 iunie, ora 17.45

De cele mai multe ori, creativitatea este asociata cu incalcarea regulilor si cu un mod de gandire original. Exista insa si o altfel de abordare, una care a adus numeroase premii agentiilor si creativilor care i-au dat curs.

Partener la Mindscapes, Ravid Kuperberg va vorbi despre cele mai de succes programe de training menite sa imbunatateasca zona creativa a agentiilor, fie ca vorbim de Digital, Media & PR sau Marketing.

In ultimii ani, agentiile care au folosit metodele Mindscapes au adunat premii extrem de valoroase pentru industria respectiva: 25 Cannes Lions si Grand Prix Lions.

Mindscapes va sustine si o sesiune exclusiva in zona VIP in a doua zi a festivalului.

 

3) The Biggest Lies That Infest Digital Marketing and Hurt Us All: 16 iunie, ora 12.00

Director de Marketing si Comunicare al platformei Logz.io si publicist al The Drum, Samuel Scott va vorbi despre importanta crescanda a influencerilor din domeniul marketingului. Mai precis, despre faptul ca aceasta colaborare a ajuns sa fie una toxica pentru agentiile care nu stiu cum sa gestioneze relatia cu asa-zisii experti.

 

4) The Creative Management Blues: 15 iunie, ora 18.15

Atat timp cat zona de creativitate e privita precum cea de productie, o agentie nu are cum sa vina cu idei fresh. Si asta deoarece creativitatea inseamna in primul rand libertate. Dave Birss a invatat asta in cei aproape 20 de ani in care a fost Director Creativ pentru agentii cu realizari la nivel global.

Dave este si fost muzician si va urca pe scena iCEE.fest alaturi de chitara lui pentru a dovedi ca exista diferite moduri pentru a dezvolta si upgrada simtul creativ.

 

5) If creativity is the answer, the question is wrong: 16 iunie, ora 16.15

De data aceasta, acelasi Dave Birss nu va avea nevoie de chitara pentru a explica de ce crede ca nu folosim creativitatea la potentialul ei maxim. Va fi o sesiune de neratat pentru ca Dave va ataca anumite mituri care inca traiesc printre noi si pri ncare majoritatea oamenilor isi impun limite la nivel creativ. Nu va fi, insa, doar o prezentare de ”asa nu”, ci una cu exemple si idei pentru o mai buna iesire din criza. Un preview, pana la festival:

 

Si, cum spuneam, IQads si iCEE.fest au lansat un bilet special de 125 euro pentru ambele zile ale festivalului (cu reducere la 100 de euro pentru 3 bilete cumparate), care da acces industriilor creative la sesiunile de Creativitate, Marcom si VR & AR de pe Upgrade Stage, precum si la sesiune exclusiva dedicata toolurilor creative pentru campanii integrate, sustinuta de Mindscapes, pe scena VIP.

Ambele zile ale festivalului se vor incheia intr-o atmosfera relaxata. Gazda din acest an, Jeff Leach va sustine un show (continuu) de stand-up; Andi Moisescu va modera o dezbatere despre evolutia si viitorul comediei in format video, cu Stela Popescu, Mugur Mihaescu plus vlogerii BRomania si LikeOne.

Intr-un Summer Playground - zona de food, fun & drinks amenajata in aer liber, muzica live va veni din partea Lori Ciobotaru Band, DJ Kriss plus Delia & Macanache.

Ultimele bilete disponibile pot fi achizitionate de pe site-ul iCEE.fest, unde se gaseste si iCEE.fest Creativity Ticket [by IQads]. Pentru intrebari sau oferte speciale: [email protected].

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related