[iCEE.fest Creativity] Despre Storysharing si Storyteching cu Ravid Kuperberg (Mindscapes)

iCEE.fest, cel mai important festival dedicat tehnologiei digitale si Internetului din regiune, are loc la Bucuresti, saptamana viitoare, joi si vineri, la cinematograful din Mall Baneasa. Festivalul are o oferta de continut speciala in zona de Creativitate (si un bilet special by IQads, care sa se asorteze de minune cu ea), ce va fi livrat de o serie de speakeri activi in creative tech si comunicare, care au adunat numeroase premii la nivel international. Despre o parte dintre acestia v-am vorbit aici si aici.

In continuare, detaliem un pic venirea lui Ravid Kuperberg (partener, Mindscapes) la iCEE.fest. Noi v-am mai povestit in trecut despre cateva dintre tacticile de "creativity hacking", daca vreti, pe care le dezvolta cei de aici, via Yonathan Dominitz, fondatorul Mindscapes.

Per total, aceste traininguri in creativitate - dedicate agentiilor din publicitate, PR, digital, media, dar si profesionistilor din marketing - si metodele "predate" au adus agentiilor 25 de Lei la Cannes, inclusiv 3 Grand Prix-uri. 

Ravid Kuperberg va avea doua sesiuni speciale la iCEE.fest, in care va discuta despre resursele necesare agentiilor care vor sa-si mareasca potentialul creativ:

- Special Keynote: "The rules behind breaking the rules" (Upgrade Stage, 15 iunie)

- Exclusive Session: "Creative thinking tools for developing Digital, Interactive and Integrated campaigns" (VIP 1, 16 iunie)

Inaintea festivalului, Ravid ne-a oferit cateva detalii despre metodele de training folosite de Mindscapes si despre felul in care tehnologia schimba modul in care trebuie sa comunicam:

 

Cum definesti aceste ”creative thinking tools”?

Ravid: Asa cum a spus si John Cleese: ”creativitatea nu este un talent ci un mod de operare”. Metodele noastre exact asta fac, ajuta ca acest mod de operare sa fie mai performant. Nu toata lumea este la fel de bine echipata atunci cand vine vorba de creativitate. Dar cu totii putem beneficia de pe urma unui kit creativ ce poate fi folosit intr-o maniera foarte eficienta.

Asta ne dorim sa facem prin trainingurile noastre. Mindscapes a urmarit si analizat cu atentie cele mai de succes campanii din intreaga lume si am vazut ca exista cateva puncte comune.

Cu aceasta baza, am dezvoltat cateva tool-uri practice de gandire creativa. Acestea ajuta ca procesul creativ sa fie mai eficient. Este vorba despre logica din spatele magiei.

 

Ati lucrat cu agentii din domenii variate, se pot face minuni cu orice echipa?

Ravid: Creativii agentiilor sunt un factor decisiv in succesul acestora. Ei sunt cei care pot face minuni.

Metodele noastre nu au menirea de a inlocui creativitatea. Noi doar oferim cateva sfaturi menite sa sparga putin regulile si sa aduca putina nebunie, intr-o formula bine structurata. Toata lumea poate sa faca un upgrade de creativitate.

 

Cum a afectat tehnologia modul in care comunicam

Ravid: Duval Guillaume, o prestigioasa agentie belgiana rezuma foarte bine acest subiect: ”nu le spune oamenilor o poveste, da-le oamenilor o poveste pe care sa o transmita mai departe”.

Aceasta e esenta schimbarilor pe care le-am constatat in ultimii ani in Marcom. Pentru ca acum e vorba mai mult de Storysharing si Storyteching, nu de Storytelling.

Tehnologia si comunicarea s-au intrepatruns intr-o inovatoare si captivanta varietate.

 

Vor fi peste 90 de ore de continut in cele doua zile de iCEE.fest. Aici sunt ultimele bilete disponibile.



Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Related