Ocazie rară: giganții Internetului, Google si Facebook, vor fi la București săptămâna viitoare pentru prezentări si sesiuni esențiale pentru specialistii din industria digitală

Ocazie rară: giganții Internetului, Google si Facebook, vor fi la București săptămâna viitoare pentru prezentări si sesiuni esențiale pentru specialistii din industria digitală

Dacă lucrați în marketing, digital & tech, notați-vă în calendar zilele de 15 și 16 iunie, săptămâna viitoare: specialiștii de la Facebook și Google revin la iCEE.fest, festivalul care a anunțat din nou o agendă extrem de intensă si interesantă.

Este o ocazie rară de a afla direct de la sursă informații importante, mai ales că marii rivali ai lumii Internetului - Google si Facebook adună, împreună, peste 50, chiar 60% din totalul banilor disponibili pentru publicitate online, în majoritatea piețelor din regiune - nu apar pe aceeasi scenă decât în cazuri excepționale. iCEE.fest este o astfel de excepție.

Organizatorii au anunțat ieri că vânzarea biletelor online se va încheia, cel târziu luni, deci dacă nu vreți să ratați acest eveniment major e bine să vă grăbiți cu luarea deciziei de a participa.

Focus on: Google

În prima zi de iCEE.fest, Focus Stage 2 va aparține specialiștilor de la Google.

Fie că vorbim despre eCommerce, Digital Marketing sau Content Strategy, sesiunea profesioniștilor de la Google vă va aduce cu un pas mai aproape de realizarea obiectivelor business-urilor voastre.

  • Antonia Caraveteanu, Measurement & Attribution Specialist
    Lucrează de peste 5 ani la Google iar în noul rol colaborează cu advertiserii din Germania în probleme de Performance Advertising

  • Radu Stoica, Analytical Lead
    Focusat pe automatizare ca soluție în advertising-ul online

  • Ana Sipciu, Industry Manager Retail & Travel
    Este în contact direct cu companii majore din zona de eCommerce și Travel

 

Focus on: Facebook

Ocaziile în care atât de mulți specialiști de la Facebook se regăsesc în aceeași sală sunt extrem de rare în România, astfel încât această ocazie nu trebuie nicidecum ratată.

Digitalul respiră prin Facebook în ultimii ani și cu siguranță o va face și în perioada următoare așa că sesiunea de pe Focus Stage 2 e un "must" dacă vrei să știi cum stau lucurile atunci când vine vorba despre Performance Marketing si alte trucuri pentru a folosi mai bine Facebook.

  • Karolina Janus, Client Solutions Manager CEE
    După 6 ani la Google, Karolina lucrează acum alături de cele mai importante companii din zona CEE

  • Igor Skokan, Measurement Lead
    Este implicat în tot ceea ce înseamnă măsurare, analiză holistică și punerea în aplicare a science marketing dar și în introducerea noilor produse de research create prin identity data

  • Catalina Ionescu, Client Partner eCommerce CEE
    După 8 ani petrecuți la Procter & Gamble, acum își concentrează atenția pe dezvoltarea campaniilor omni-channel Shopper Marketing

Nu este singura sesiune unde specialiștii Google & Facebook vor vorbi în cadrul iCEEfest. Lista completă a speakerilor este aici.

Ela Moraru (Country Business Development Manager @ Google) și Igor Skokan vor fi pe Upgrade Stage (15 iunie) pentru a puncta tendințele majore ale industriei digitale de azi, alături de alți speakeri veniți de la companii ale căror valoare e recunoscută la nivel mondial: The New York Times, AOL, Yahoo!, XAXIS, Shazam, TripAdvisor si mulți alții.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related