[Brief pe brief] Alin Mărghidanu (Leo Burnett România): Cu unii clienți, „challenging the brief” e ca și cum ai face o contestație la bac: poți să câștigi câteva sutimi, dar în realitate nu contează la nimic

Facem seria asta despre briefuri și i-am zis așa lui Alin Mărghidanu (Group Creative Director, Leo Burnett România): ”Aline, vrem niște răspunsuri mișto de la tine. Think outside the box, ok? Sky is the limit, omule! Dar fără clișee, că nu batem apa-n piuă aici”. 

"Când ajunge în creație, brieful se transformă într-un pickhammer. Unii creativi sapă cu el suficient de adânc încât dau de petrol, iar alții reușesc să facă doar încă o groapă enervantă în asfalt". 

Ce vă spuneam? Am declarat război clișeelor. Ba mai mult, am primit și câteva ponturi în legătură cu apropiatul festival al creativității de la Cannes, unde vom fi expuși unui număr mare de idei puse-n aplicare FĂRĂ brief. Adică lucruri frumaose, dar din ciclul ”Publicitari Rătăciți”. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Related