Cadouri cu final fericit de la Sensiblu

Saatchi & Saatchi a conceput si implementat campania "Cadouri cu final fericit" pentru Sensiblu. Aceasta se desfasoara pe parcursul lunii decembrie si anunta lansarea unei game largi de cadouri de Craciun in intreaga retea de farmacii Sensiblu.

Oferta contine peste 300 de pachete speciale cu produse cosmetice variate, de la cele upper-mass, comercializate la preturi de hypermarket, pana la o gama de peste 150 produse premium, prezente exclusiv in lantul de farmacii Sensiblu.
In plus, toti cumparatorii "nehotarati" beneficiaza de asistenta si sfaturi din partea consilierilor de frumusete aflati in toate farmaciile Sensiblu cu scopul de a asista clientii in alegerea cadoului potrivit. Nici "intarziatii" nu au fost uitati: farmaciile Sensiblu sunt deschise si de sarbatori, in fiecare zi din decembrie, inclusiv de Craciun si de Anul Nou.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related