Memorabilitate si engagement la evenimente, cu instalatiile digitale Cyber Event

Accesibilitatea la experiente fascinante intr-un mod cat mai la indemana a fost unul dintre factorii ce au dus la gandirea si lansarea Cyber Event, o platforma dedicata aplicatiilor digitale si instalatiilor tehnologice pentru evenimente si un serviciu complex prin intermediul caruia ideile inovatoare sa poata deveni realitate mai usor.

Ideea unui serviciu multiplu, a unui singur furnizor pentru mai multe tipuri de produse, a venit pe fondul organizarii unui eveniment pentru care a fost nevoie de 9 produse de la 9 furnizori diferiti. Asta a dus la o logistica mai complicata si la un proces de implementare mai amplu.

Beneficiile prezentei gadgeturilor la evenimente sunt indiscutabile, avand in vedere engagementul pe care orice organizator isi doreste sa il obtina. Cyber Event este un serviciu ce indeplineste in mod real nevoile oamenilor din domeniul Marketing-Comunicare, venind cu avantaje special create pentru a usura organizarea unor evenimente cat mai reusite.

"Misiunea noastra este sa va ajutam sa transformati evenimentul dumneavoastra intr-o experienta pentru participanti. Cu o fotografie, un gif, un video 360 sau o experienta virtuala, suntem siguri ca o sa punem umarul la o seara sau un event techy", spune Ema Soldan, Brand Manager Cyber Event.

Produsele, majoritatea aduse din strainatate, sunt disponibile imediat la cerere, fiind rapid de implementat si in cazul unor situatii neprevazute. Aceste tehnologii sunt disponibile si implementabile indiferent de tipul de eveniment: de la petreceri corporate, la evenimente personale, lansari sau conferinte.

 

Idei, gadgeturi, tehnologii

"Memorabilitatea" si "engagementul" sunt cei mai folositi termeni in organizarea de evenimente, iar Cyber Event s-a specializat in furnizarea acestor elemente care pot compune un brand experience integrat, pe care participantii sa nu il uite prea curand.

De la clasicul photobooth, cu propsuri personalizabile in functie de tematica pana la roboti gigant, console Kinect, video mapping, realitate virtuala, cinema 7D, air graffiti sau holograme, toate sunt implementabile si adaptabile oricarui eveniment. Air graffiti-ul este fratele mai mare si mai inteligent al photoboothului, care iti ofera ocazia sa personalizezi fotografiile si sa le oferi o tusa personala.

Robotii de 2,5 metri sunt atractia principala la orice event, fanii fiind de la cei mai mici la cei mai mari, fascinandu-i pe invitati prin mobilitatea de care dispun si prin posibilitatea de a fi programati sa vorbeasca si limba romana.

Kinect este o alta tehnologie ce merita integrata la evenimente, avand succes printe cei prezenti. Acest produs poate fi, de asemenea, adaptat in functie de ocazie, se pot realiza aplicatii diverse prin care targetul interactioneaza cu produsul.

Una dintre cele mai cautate experiente este cinematograful, dar nu cel simplu, la care are toata lumea acces, ci cel 7D, care face fictiunea sa devina realitate. Cu peste 100 de filme disponibile, ofera oamenilor experiente memorabile si senzatii pe care nu le traiesc mereu, introducandu-te in atmosfera filmului urmarit.

Idei si tehnologii exista, insa o alta problema a BTL-ului este echipa: trebuie sa ai oameni priceputi care sa se dedice nevoilor tale si care sa creada in tine si in proiectele tale. Echipa Cyber Event este formata din oameni care stiu sa lucreze cu agentiile, cu briefurile, ii inteleg pe clienti si se dedica succesului evenimentului.

La urma urmei, ce e azi un eveniment fara tehnologie? Evenimentele fara tehnologie sunt ca mancarea fara gust, nu au sare si nu prezinta interes pentru invitati, adauga Ema Soldan, Brand Manager Cyber Event.

Tehnologia nu mai poate lipsi din cadrul evenimentelor de brand. Iar un brand experience lipsit de elementul tech poate ramane in urma. Instalatiile Cyber Event vin, astfel, sa desavarseasca sfera digitala a BTL-ului.


Branduri

Oameni

Sectiune