S-au desemnat câștigătorii galei IAB MIXX Awards România Golin & MullenLowe câștigă Grand Prix – Best Digital MIXX 2017

S-au desemnat câștigătorii galei IAB MIXX Awards România Golin & MullenLowe câștigă Grand Prix – Best Digital MIXX 2017

A 6-a ediție IAB MIXX Awards România – etapa locală a celei mai importante competiții de marketing digital și interactive a avut loc în seara de 15 iunie în cadrul ICEEFest România. IAB MIXX Awards România a premiat creativitatea și inovația campaniilor de digital care s-au remarcat anul acesta prin voci distincte în online-ul românesc.

Selectate și analizate de juriul competiției, format din profesioniști din România și coordonat de Ian Haworth – Executive Creative Director Wunderman UK, 12 agenții au ajuns pe shortlist-ul IAB MIXX Awards și 9 au primit trofeele care-au confirmat valoarea campaniilor create.

Premiul special al juriului, acordat de Gabriel Pătru, președintele IAB România, a mers anul acesta către RISE Project, platforma digitală de jurnalism de investigație care-a reușit să țină treaz spiritul civic cu cea mai mare responsabilitate, contribuind la calitatea comunicării mediului digital și la încurajarea conținutului de calitate.

Premiul Best Performance Campaign, acordat campaniilor cu obiectiv direct de generarea de răspunsuri directe, lead-uri sau campaniilor SEM a fost acordat agenției STARCOM pentru ”Jocurile Frumuseții”, campanie dezvoltată pentru brandul AVON. Un joc online cu 25 de probe a răsplătit iubitorii de beauty cu premii remarcabile și a creat o campanie de succes folosind un mix de medii digitale.

Premiul Best Native Campaign, pentru campaniile ce valorifică conținutul online pe site-uri și platforme, folosindu-se de business entertainment pentru a stabili o relație autentică cu consumatorii a revenit agenției Kubis Interactive pentru campania 360 Salon, realizată pentru clientul URSUS, în colaborare cu grupul Sector 7.

La categoria Best Mobile Campaign a fost premiată agenția Digital Star pentru campania ”Timp împreună”, concepută pentru brandul Jacobs Kronung, ”primul website mobil în care nu trebuie să faci nimic”, o invitație online la a petrece mai mult timp offline.

Premiul Categoriei Best Content Marketing Project a mers către campania Future Chatbot realizată de MediaEDGECIAa pentru Vodafone, cu ocazia sărbătorii a 20 de ani de la intrarea companiei pe piața românească. 

Premiul Best Digital PR Campaign a fost acordat campaniei The First Theatre Play with an Audience dezvoltată de Golin & MullenLowe pentru VANILLA SKYPE (TOUR) & BRD Group Societe Generale, o campanie care a transformat experiența normală de a merge la teatru într-una exclusivă.

Premiu Categoriei Best Social Media Campaign a mers din nou la Golin & Mullen Lowe pentru campania Electric Castle Unofficial Partener care le-a oferit angajaților o zi liberă după unul dintre cele mai cunoscute festivaluri din România.

Agenția ThinkDigital a luat premiul categoriei Best Interactive Experience pentru campania ”Turn up the volume of nature”, campanie dezvoltată pentru organizația WWF Europe.

Premiul cel mare al competiției IAB MIXX Awards, Grand Prix – Best Digital MIXX a fost acordat agenției Golin & MullenLowe pentru The First Theatre Play with an Audience, o campanie care a luat scor maxim la capitolul creativitate și inovație și care-a reușit să lege o relație cu totul specială cu consumatorii.

“E o soluție originală la o problemă cu adevărat dificilă. Repoziționează teatrul în ochii unei audiențe neinteresate de subiect și foarte greu de atins. Creează dorință, provoacă publicul și generează o teamă constructivă de a nu fi exclus dintr-o comunitate cool. Folosirea unor figuri celebre, ca Marcel Iureș, este perfectă în acest caz, el fiind un icon cultural care-și joacă rolul impecabil. Toată campania face din mersul la teatrul un act valoros. E o premieră!”, explică Ian Haworth, președintele juriului.

Agențiile premiate în cadrul IAB MIXX Awards au primit un premiu oferit de filiala din România a reputatei rețele International Advertising Bureau, cu 44 de reprezentanțe în toată lumea. În plus, campaniile câștigătoare au acces la premiile IAB MIXX Awards Europe, decernate în fiecare an în cadrul festivalului european INTERACT – platforma anuală de întâlnire între cei mai importanți reprezentanți ai pieței de advertising și digital la nivel european. 

Parteneri IAB MIXX Awards: ICEEFest, Belle Maison SPA, Douglas

Parteneri media: Pagina de Media, Wall-Street, IQads, Ctrl-D

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related