[La cald, de la Cannes] Teodora Migdalovici (The Alternative School for Creative Thinking): Editia 2017 a fost fix ca un detox

[La cald, de la Cannes] Teodora Migdalovici (The Alternative School for Creative Thinking): Editia 2017 a fost fix ca un detox

Cannes Lions “is what you make of it”, spune Teodora Migdalovici, amabasador Cannes Lions in Romania si alchimist de branduri la Me.Alchemy. Cati delegati, atatea Cannes-uri. Teodora merge la festival de 17 ani si il reprezinta de 13. Pentru ea, e un reset si un detox. 

Plec mai bogata, cu mintea mai structurata si mai limpede, cu inima mai plina pe de-o parte si mult mai eliberata de irelevante care atarna greu si te tin inutil pe loc, pe de alta. Si asta e tot ce conteaza.

Dincolo de noutati si atmosfera, Teodora face o lista cu 5 incantari. Adica un top 5 al prezentarilor de anul acesta. Mai jos, despre presedintele Columbiei, branduri iconice si colaborari radicale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Campanii

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related