iCEE.fest, cel mai amplu eveniment dedicat tehnologiei digitale si Internetului din regiune, a anunțat cifrele ediției 2017 si a lansat primele bilete pentru festivalul de anul viitor

iCEE.fest, cel mai amplu eveniment dedicat tehnologiei digitale si Internetului din regiune, a anunțat cifrele ediției 2017 si a lansat primele bilete pentru festivalul de anul viitor

Interactive Central and Eastern Europe Festival – pe scurt, iCEE.fest – a centralizat si anunțat astăzi cifrele ediției de anul acesta. Tot azi, organizatorii au lansat un număr limitat de bilete la un preț redus cu 75% pentru cei care doresc să isi asigure un loc pentru ediția 2018, care va avea loc în 14 si 15 iunie 2018.

Ediția de anul acesta a adunat aproape 3.400 de persoane în cele două zile de festival.

Evenimentele dornice să raporteze cifre impresionante pentru sponsori comunică numărul de “intrări”. Adică, dacă ar fi să translatăm un indicator din domeniul digital, se raportează vizitatorii unici, nu absolut unici.

Sponsorii sunt importanți si pentru noi, dar sursa noastră principală de venit rămân biletele, asa că nu e cazul să cosmetizăm cifrele, ele arată foarte bine și așa cum sunt: numărul exact și corect de participanți este 3.397, la peste 4.100 de bilete vândute – diferența e constituită de cei care, deși aveau bilet, probabil cumpărat de companii, nu au venit si nici n-au făcut biletul cadou altcuiva”, explică Dragos Stanca, organizator al festivalului.

Iată mai jos cifrele exacte ale ediției 2017:

  • 4.100 bilete vândute
  • 3.397 bilete validate la intrare
  • 200 aplicații iCEE.fest downloadate
  • 178 speakeri si invitați au urcat pe cele 6 scene
  • +100 de ore de conținut au fost livrate
  • +50 expozanți si parteneri
  • 16 startupuri au urcat pe scena, din 216 care au aplicat
  • 800+ companii au fost reprezenate (ca participanți corporate, sponsori, parteneri)
  • Participanți (minim unul) din 18 țări, din care 65% România

Si câteva informații mai serioase:

  • 3,720 beri (Ciuc, Silva and Strongbow) adică 1,227 litri s-au consumat în The Summer Playground
  • 2,400 sticle de Pepsi
  • 4,150 sticle de Aqua Carpatica, adică 2.175 litrii
  • + nu mai puțin de 500 de doze de cafea Beanz

Referindu-se la acest aspect, organizatorii apreciază că raportul cafea/alcool a fost unul corect, respectându-se în acest sens spiritul festivalului.

Prezentările de la iCEE.fest 2017 vor fi disponibile în curând, via iCEE.academy și in aplicația festivalului, doar pentru participanții care dețin un cod de bilet valid.

iCEE.fest este posibil, în primul rând, datorită celor care au cumpărat bilete, fie ca vorbim despre companii sau persoane fizice. În al doilea rând, datorită sponsorilor: Orange, alături de festival încă de la prima ediție, BCR, Volkswagen, Carrefour, Xaxis, EY Romania și NN Romania.

Parteneri au mai fost: KLM, Uber, Beanz Café, Smart Ad Server, iFuse, TP Link, Pepsi, Syscom Digital, Ciuc, Aqua Carpatica, Logitech, Gateway, Zelist, Ubikubi, The Home, Zest Collective, Boiron.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Syscom Digital

Înființată în 2009, Syscom Digital este o agenție de marketing interactiv, care derulează proiecte complexe de consumer interaction și customer experience, integrând in conceptele creative... vezi detalii »

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related