Marks semnează noua identitate a Fundației FAN Courier și anunță lansarea primului program umanitar

Marks semnează noua identitate a Fundației FAN Courier și anunță lansarea primului program umanitar

FAN Courier, cea mai mare companie de curierat locală si lider de piata, a dezvoltat proiecte umanitare și a susținut numeroase cauze sociale de-a lungul anilor. În plus, a investit în idei bune și a oferit sprijin acelor teme importante din spațiul public. Iar Marks s-a alăturat acestei direcții încă de la început. 

"Ne place să ne implicăm în proiecte care îmbunătățesc viața celor din jur, dar și atmosfera locurilor de care ne bucurăm cu toții, pentru că vrem să încurajăm "the good brands". Dincolo de profit, cifra de afaceri și competiția din piață, brandurile care merită atenția consumatorilor sunt cele care se implică în viața comunității și înțeleg câtă putere au să schimbe lucrurile în bine.
De aceea, a fost o plăcere să dezvoltăm procesul de branding al noii Fundații FAN Courier care va duce mai departe inițiativele începute de companie", spune Mia Munteanu (Client Service Director Marks).


Identitatea vizuală dezvoltată de Marks susține viziunea ambițioasă a fundației și ideea că inițiativele valoroase merită să prindă aripi.

“Logoul a fost creat pornind de la logoul FAN Courier, însă a căpătat viață proprie. Simbolul grafic ilustrează o cutie care se transformă în mai mult decât atât - o metaforă pentru schimbarea și dezvoltarea care pot lua naștere dintr-o faptă bună sau dintr-un ajutor oferit la momentul potrivit”, spune Sabina Stănciucu ( Copywriter Marks).

În viziunea Fundației FAN Courier, educatia, performanta, stilul de viata activ si spiritul antreprenorial sunt pilonii care au forta de a schimba societatea în bine. Tot aceste segmente sunt și direcțiile de dezvoltare a proiectelor viitoare. Fundația va investi în educație, antreprenoriat și performanță în sport, iar progresul proiector poate fi urmărit pe fundatiafancourier.ro, dar și pe pagina de Facebook dedicata.  

Primul proiect de interes comun majoritar, ”Lumină pentru România”, este dezvoltat alături de fundația Free Miorița, iar  prima etapă presupune iluminarea a 5 gospodăriii din Urșița, satul din mijlocul pădurii Mironeasa. În cele din urmă, 25 de case din județe diferite vor beneficia de electricitate, iar copiii acestor familii, elevi de diferite vârste, își vor putea face temele în condiții demne de secolul XXI și vor putea avea acces atât la internet cât și la telefonie.

Este un pas firesc în viața organizației pe care am construit-o, a familiei FAN care numără acum peste 5.500 de membri. De 20 de ani străbatem România în lung și în lat, interacționăm cu sute de mii de oameni anual, observăm nevoile lor, vedem o societate scindată în primul rând din cauza diferentelor de nivel de trai, de acces la utilități publice.

În plină revoluție digitală, în România sunt încă zeci de mii de gospodării care nu au electricitate, ceea ce reprezintă un handicap major în evoluția lor social—economică. Acestor oameni li se refuză un drept și șansa la o viață mai bună, ceea ce constituie o inechitate social. Este un pas mic, dar este doar primul”, declara Roxana Magopeț, Marketing&PR Manager FAN Courier și Board Member al Fundației.

Urșița face parte dintr-un program care va aduce lumină în casele a peste 160 de persoane dintre care 100 suntcopii. Împreună cu Free Miorița, vom monta panouri fotovoltaice în 25 de locuințe din localități defavorizate situate în județele Botoșani, Teleorman, Iași, Hunedoara, Vaslui, Brașov, Bistrița-Năsăud, Sălaj”, Magda Cristescu, director executiv al Fundației FAN Courier.

Fundația FAN Courier își propune să investească în idei bune și în oamenii determinați care le pot duce la capăt. Orice organizatie care dorește finantațe o poate solicita în cadrul unei runde de finanțare. Urmatoarea rundă va fi anunțată în iulie 2017, iar în septembrie 2017 vor fi nominalizate proiectele care au obținut finanțarea.

Echipa Marks:

Mia Munteanu, Client Service Director
Raluca Blană, Account Manager
Sabina Stănciucu, Copywriter
Amalia Toban, Graphic Designer
Daian Man, Art Director
Alex Nedeianu, DTP

Echipa FAN COURIER:

Roxana Magopeț, Marketing & PR Manager FAN Courier, Board Member Fundația FAN Courier; |
Magda Cristescu, Director Executiv Fundația FAN Courier.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related