[La cald, dupa Cannes] Claudia Chirilescu (Spoon): Consumatorii au aversiune fata de acest concept “publicitate” si noi trebuie sa intelegem asta

[La cald, dupa Cannes] Claudia Chirilescu (Spoon): Consumatorii au aversiune fata de acest concept “publicitate” si noi trebuie sa intelegem asta

Tocmai de aceea, Cannes-ul ar trebui sa evolueze catre un festival de creativitate, spune Claudia Chirilescu, Director General Spoon, care completeaza jurnalul nostru de pe Croazeta, cu un bilant posteveniment. Claudia merge de 5 ani la Cannes pentru a lua pulsul industriei. Face asta mai mult in sala de conferinta si mai putin ghidandu-se dupa nivelul campaniilor premiate. 

Si anul acesta, la prezentari, s-a vorbit mult despre cum incepe sa se dizolve modelul traditional de agentie, despre algoritmi, inteligenta artificiala, brand safety si transparenta. S-a vorbit mult si despre curaj, risc si frica:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Companii

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related