[Complexele publicitarilor] Sorin Trâncă: Pana la 25 de ani nu eram capabil sa vorbesc intr-un grup mai mare de 3 persoane, daca nu-mi erau prieteni

[Complexele publicitarilor] Sorin Trâncă: Pana la 25 de ani nu eram capabil sa vorbesc intr-un grup mai mare de 3 persoane, daca nu-mi erau prieteni

Eheee, dar multe s-au mai schimbat de atunci. Si cu publicitatea din Romania si cu Sorin Trâncă, ‎Managing Partner la Friends\TBWA. Acum vorbeste in sala cu 200 de persoane si conduce echipe de peste o suta de persoane.

Asta l-a invatat publicitatea. Tot ea i-a accentuat si complexul mediocritatii. Dar mereu exista un echilibru universal. Lectia cea mai importanta de viata, primita in aceasta industrie, a fost urmatoarea:

Un mediocru onest e mai putin toxic pentru mediu :) si, pe termen lung, mai performant decat un geniu cu ups & downs.

Dupa cum se vede, inaintam pe terenul accident al introspectiei, alaturi de creativii romani. Si le cautam complexele. Noi aducem lupa, ei vin cu analiza, sinceritatea si amintirile. Si facem bun comun. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related