Pozitia IAA si UAPR asupra modificarii planului de impozitare

Pozitia IAA si UAPR asupra modificarii planului de impozitare

IAA România și UAPR, sunt cele două asociații profesionale ale industriei de marketing si publicitate din România care reprezinta interesele a peste 130 de companii active in domeniu - clienti de publicitate, agentii de creatie si media precum si institutii mass media.

Industria de marketing si publicitate face parte din Sectorul Industriilor Culturale si Creative si, prin specificul activitatii sale, este una dintre cele mai dinamice si mai competitive ramuri ale mediului de afaceri, avand o contributie semnificativa atat la generarea Produsului Intern Brut dar si la vizibilitatea Romaniei in strainatate ca centru de dezvoltare creativa, prin rezultatele obtinute in mod constant la festivalurile internationale de creativitate si eficienta.

Principiile de operare ale industriei noastre se bazeaza pe principii internationale verificate de peste 100 de ani ce au la baza transparenta, competitia corecta si respectul fata de parteneri si fata de consumator. Marea parte a companiilor active in aceasta industrie atrag investitii internationale si coordoneaza, din Romania, activitatea mai multor piete din Europa si din lume.

In numele membrilor nostri, luand cunostinta despre propunerile de modificare a legislatiei fiscale in domeniul impozitarii cuprinse in Programul de Guvernare, dorim sa prezentam urmatorul punct de vedere comun:

  • 1. Predictibilitatea cadrului fiscal si legislativ reprezinta o conditie esentiala pentru dezvoltarea unui mediu de afaceri sustenabil, deschis spre investitii si generator de crestere economica.
  • 2. Orice masura de modificare a legislatiei, mai ales in ceea ce priveste impozitarea profitului sau a veniturilor angajatilor, trebuie facuta numai dupa elaborarea unui studiu de impact si doar in urma unor consultari ample si profunde cu mediul de afaceri.
  • 3. Implementarea unor masuri de amploarea celor mentionate in Programul de Guvernare fara indeplinirea pasilor de mai sus poate duce, printre altele, la transformari structurale ale economiei, la disparitia unor tipuri de activitati si la perturbarea ireversibila a procesului de crestere economica in care Romania se afla in prezent.
  • 4. IAA Romania si UAPR se alatura celorlaltor asociatii ale mediului de afaceri care au prezentat puncte de vedere in legatura cu acest subiect si isi manifesta toata deschiderea spre consultare si dialog cu Guvernul in scopul identificarii si implementarii celor mai potrivite politici economice de stimulare a performantelor mediului de afaceri.
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related