Mediafax Audiences, primele audiențe exclusive în rețeaua grupului Mediafax care se pot achiziționa în sistem programatic

Începând de azi, agențiile de media si clienții importanți interesați pot cumpăra spații publicitare în sistem programatic automatizat (programmatic advertising) la nivelul rețelei Mediafax, prin intermediul ThinkDigital, care a si creat acest nou produs.

Cele 4 audiențe disponibile în prima fază a proiectului sunt:

  • C-Level Executives (care cuprind manageri de top, atât bărbați cât si femei).
  • HiTech Enthuziasts (public preponderent masculin, pasionat de gadgeturi, IT si ultimele tehnologii).
  • Sophisticated Women (femei interesate în produse de lux si dispuse la investiții semnificative în fashion, beauty, travel).
  • Sports & Betting Fans (care adună un public preponderent masculin, pasionat de sport si pariuri sportive).

Audiențele au fost create folosind tehnologia AppNexus, unul dintre liderii globali în domeniu, luând în considerare date culese în ultimele 6 luni din cele aproape 10,4 milioane de browsere unice care vizitează lunar, conform SATI, rețeaua premium a grupului Mediafax (care cuprinde titluri precum ZF.ro, ZFCorporate.ro, BusinessMagazin.ro, Mediafax.ro, ProSport.ro, Gandul.info, CSID.ro, go4it.ro, One.ro, ProMotor.ro, Descopera.ro si alte produse B2B si B2C).

 

S-au luat în considerare tipul si genul de materiale citite de-a lungul timpului precum si date din alte produse ale grupului dar si de la provideri si clienti independenți, care au fost de acord să ofere informații relevante pentru sporirea eficienței campaniilor.

"Mediafax Audiences se va poziționa în zona premium, campaniile pe care le oferim aici având un preț mai ridicat decât display-ul clasic. Achiziția se va putea face atât automatizat, prin DSP-urile agențiilor, cât si pe bază de comandă, dacă un anumit client sau agenție nu dispune încă de tehnologia necesară", a adăugat Cristina Cucuiu (director general al ThinkDigital România).

 

"După ce am deschis acum 4 ani piața locală de programmatic advertising prin Project Agora, ca o alternativă regională la oferta companiilor globale Google si Facebook, e timpul să oferim experiența noastră si altor publisheri locali semnificativ, dornici să îsi diversifice sursele de venit folosind cele mai noi trenduri si tehnologii din domeniu", a explicat Dragos Stanca, reprezentant local al grupului TDG (care cuprinde în România ThinkDigital România, festivalul iCEE.fest si TailWind, companie care oferă produse din zona adtech si operează Project Agora, primul marketplace programmatic lansat în România, Grecia, Ungaria, Cipru, Bulgaria si Emiratele Arabe Unite).

 

Mediafax Audiences va promova doar formate non-intruzive din suita MagicAds – tip de formate care pot fi văzute aici. Produsul a fost dezvoltat de ThinkDigital România în parteneriat cu TailWind. ThinkDigital este, de altfel, reprezentantul exclusiv de vânzări online al Mediafax Group si lider al rețelelor locale conform datelor SATI (disponibile aici) pentru luna iunie 2017.



ThinkDigital

ThinkDigital este una dintre cele mai mari retele de servicii media online din Europa de Est si de Sud, cu birouri in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Ungaria si Albania. Sales house, regie de vanzari, digital... vezi detalii »

Sectiune



Related