[Complexele publicitarilor] Corina Bratu: Putem să nu devenim instant fetițe sau băieței nesiguri pe noi. Sau mai rău – lăudăroși, aroganți care nu vor să se mai joace și cu ceilalți

”A ieșit ca o introspecție în public, da, și am preferat să o păstrez așa”, scrie Corina Bratu, Strategic Planner Leo Burnett Romania, în întâmpinarea răspunsurilor la seria noastră despre complexele publicitarilor. Și primele nesiguranțe apar din comparații inevitabile. Iar publicitatea, ca orice industrie competitivă, nu face decât să le accelereze.

Nesiguranța asta născută din multe comparații te poate măcina până când chiar poți ajunge să te îndoiești de propriul skill, talent etc, povestește Corina.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related