Opriți absurdul, mănâncă prea multe reclame

Opriți absurdul, mănâncă prea multe reclame

E cald și nici măcar nu trebuie să citești asta pe Facebook sau să privești redundant burtierele cu iadul din termometre de la televiziunile de știri. O dovadă mai bună chiar și decât corpul tău care se înăbușă este serialul WTF cu reclamele românești, care, observăm cu mirare (și, da, încântare vinovată) continuă netulburat. Limita absurdului râde în soare, cum ar veni.

De data asta, însă, aflăm că nu e poetul român vinovat pentru dozele greșite de suprarealism. Simona Suman arată că e doar o adaptare, într-un comentariu la postarea lui Eugen Suman:

”Hai yeti, nu musca, nu strica" e posibil cea mai cretina chestie pe care am vazut-o vreodata in vreo reclama

După cum spune Simona:

Nu eram noi in stare sa producem asa ceva super:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related