PROPAGANDA a filmat al doilea episod din “Aventurile lui Viorel în MEDALAND”

“Vioreeeel! Vioreeeeel!”

Așa începea acum un an călătoria fantastică în MEDALAND, în care publicul a fost invitat să zboare alături de Viorel si zeițele ca să descopere specialitățile Meda.

Tradiția ”pofticioșilor de la Meda” începe în 2013, când o domnișoară invitată strică pregătirile unei mese în familie încălcând prima regulă a conviețuirii culinare: nu mănânci până nu se așează toată lumea la masă.

În 2016, Viorel este “amendat” pentru că lasă frigiderul deschis noaptea, în timp ce savurează șunca Praga și visează la platouri încărcate cu bunătăţi de la Meda.

În 2017, Viorel nu mai zboară, ci transcede prin timp, spațiu și universuri paralele, propulsat de o nouă tentație culinară: Salamul de Casă Extra de la Meda.

Noua campanie gândită de Propaganda promovează un produs mai simplu, mai puțin pretențios, însă foarte versatil, care poate fi savurat cu plăcere, oricum și oriunde. Nu o spunem doar noi, ci o spune și mesajul principal: „Salamul de Casă Extra de la Meda merge cu orice, dar e bun și simplu”.

 

Aceasta este și ideea de la care a plecat întreaga campanie pentru Salamul de Casă Extra: este un mezel ”onest și robust” care oferă același gust delicios indiferent de combinațiile în care este consumat.

 

TVC 

 

Despre noua aventură ne povestește Andrei Dragotă, copywriter Propaganda:

"Anul acesta nu mai cădem din frigider, ci aducem fantezia în bucătărie ca s-o trimitem apoi prin lumi medievale pseudo-steam-punk, dar și pe banchize mângâiate de aurore boreale. Sunt mai puține zeițe, dar avem, printre altele, un lup care urlă la lună, un dragon decapotabil și discoboluri gigantice. Lucruri extraordinare pentru orice alt brand, dar aproape banale pentru Meda.”

"Vizualul îmbogățește conceptul din spot, îi mai dă câteva “picioare” ideii de “merge cu orice”. Pentru că merge cu roșii, dar merge și pe o stație orbitală, merge cu muzică bună, e ok după ora de sport, merge în timp ce lucrezi sau după ce ai lucrat, e absolut ok la 8AM sau 2PM. Merge și dacă ești ornitolog sau pilot, e perfect și în cazul în care ești tehnocrat, expat sau deputat. Dar, așa cum se vede în a doua jumatate a posterului, salamul de casă e bun și simplu. Știu ce vorbesc, l-am incercat în toate aceste combinații, două săptămâni, mixând Photoshop cu nopțile și cu salamul Meda.", a relatat Alex Macsoda, Senior Art Director PROPAGANDA.

Campania este inca o dovada a bunei colaborări pe care agenția a avut-o dintotdeauna cu clientul Meda. Acesta din urmă spune că s-a păstrat și anul acesta stilul neverosimil și umorul absurd din reclamele precedente și crede că această campanie îl va apropia mult de targetul tânăr:

„Salamurile sunt  categoria de volum a mezelurilor, fiind percepute ca un produs mai popular și versatil, pentru toată lumea și pentru toate gusturile. Clienții sunt obișnuiți ca Meda să reprezinte crenvurștii și specialități gustoase, dar noi vrem să ne considere opțiune și la categoria salamuri fiert-afumate”, spune Mihai Dinculescu, director marketing Meda.

Aventurile în MEDALAND nu se opresc aici. Pe termen lung, agenția dorește să familiarizeze publicul cu toate gamele din portofoliul Meda prin alte întâmplări fabuloase care vor ateriza pe micile ecrane.

 

Echipele care au participat la campania curentă sunt:

Echipa MEDA

  • Florin Rizea – Director General
  • Mihai Dinculescu – Director Marketing
  • Manuela Paduraru – Brand Executive

Echipa Propaganda

  • Cornel Gologan – Creative Director
  • Andrei Dragota – Copywriter
  • Alex Macsoda – Senior Art Director
  • Catalina Balan – Account Director
  • Viorica Dan – Account Executive
  • Corina Anghel – Strategic Planner Director
  • Madalina Rapeanu – Strategic Planner
  • Laura Ghinea – A/V Producer
  • George Paraschiv – DTP
  • Sorin Ivan - DTP

Producţia spotului a fost realizată de Rollin Film, în regia lui Costas Ivanov, cu sprijinul lui Noper si al celor de la Actibild, care au construit si pus in scena universul magic Meda (VFX, post productie, animatie si integrare).

Campania rulează pe mai multe canale în paralel: TVC, OOH, in store, metrou și social media.



Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related