[Complexele publicitarilor] Ema Prisca: Ne credem stapanitori ai mestesugului persuasiunii, cand de fapt nu putem convinge o matusa sa voteze cu USR

Solutia e tot la Ema Prisca: "cred ca-i cazul sa nu ne mai luam asa de in serios, ca nu facem nici arta si nu salvam nici vieti". Ema incepe analiza vizavi de complexele creativilor cu o uluire. Aceea ca poti intra in aceasta industrie fara sa stii nimic. Inainte sa ajunga in publicitate, Ema facuse dreptul si lucrase in presa. A aflat cele necesare la fata locului. 

Ea vorbeste despre tipologii si nesigurante, criza de credibilitate cu care se confrunta domeniul, arderea de etape, repere si miturile fondatoare ale publicitatii romanesti. 

 

Am trait tot timpul marea uluire de cum poti intra in publicitate fara sa stii nimic. Eu faceam dreptul cand m-am facut copywriter si inainte de asta lucrasem in presa, televiziune, ziar, reviste.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Festivaluri

Sectiune



Related