[Complexele publicitarilor] Dani Macarie: Mi-a fost mult timp frica sa port pantaloni scurti, apoi frica sa nu chelesc

A scapat de amandoua. La baschet si, respectiv, la Roma. Dani Macarie, Creative Director Ogilvy&Mather Romania, marturiseste chiar de la inceput ca i-a fost putin teama si de subiectul nostru. Dar asta nu l-a oprit sa ne vorbeasca chiar despre asta, despre frici personale, temeri colective si complexe infruntate (sau nu). Si chiar daca ele sunt diferite de la junior la proprietar de agentie, una dainuie la creatie, indiferent de status:

O sa vorbesc despre o teama care traieste mai ales "la creatie" si care ne incurca destul de mult. Nu stiu daca vine dintr-un complex de inferioritate si nici nu ma intereseaza dar cred ca cel mai mare handicap creativ este frica de esec. 

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol


Dosare editoriale

Campanii

Sectiune



Related