[Complexele publicitarilor] Dani Macarie: Mi-a fost mult timp frica sa port pantaloni scurti, apoi frica sa nu chelesc

[Complexele publicitarilor] Dani Macarie: Mi-a fost mult timp frica sa port pantaloni scurti, apoi frica sa nu chelesc

A scapat de amandoua. La baschet si, respectiv, la Roma. Dani Macarie, Creative Director Ogilvy&Mather Romania, marturiseste chiar de la inceput ca i-a fost putin teama si de subiectul nostru. Dar asta nu l-a oprit sa ne vorbeasca chiar despre asta, despre frici personale, temeri colective si complexe infruntate (sau nu). Si chiar daca ele sunt diferite de la junior la proprietar de agentie, una dainuie la creatie, indiferent de status:

O sa vorbesc despre o teama care traieste mai ales "la creatie" si care ne incurca destul de mult. Nu stiu daca vine dintr-un complex de inferioritate si nici nu ma intereseaza dar cred ca cel mai mare handicap creativ este frica de esec. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Campanii

Sectiune



Branded


Related