Cum sa faci din ceva plictisitor ceva naucitor

Cum sa faci din ceva plictisitor ceva naucitor

Daca e bun, inseamna ca e imoral sau ingrasa. Prin urmare, ceea ce tine de o viata cat mai lunga a exemplarelor din specia Homo Sapiens este plictisitor. Cum ar fi morcovii. Contractele de la banca. Sau video-urile care ti-ar putea salva viata, daca ai avea capacitatea de a le urmari pana la capat. 

Cei de la Air New Zealand s-au hotarat acum mult timp ca video-urile lor despre siguranta in timpul zborului nu vor lua calea celorlalte video-uri de acest gen. Ele vor fi extraordinare, fantastice, nemaipomenite si, bineinteles, ne-plictisitoare. Ceea ce le-a reusit destul de bine pana acum. Cel mai recent episod din seria lor tulburatoare (am hotarat sa inlocuim de acum inainte cuvantul interesant cu tulburator, sa vedem ce iese) este acesta in care Cuba Gooding Jr. si Katie Holmes merg pe norisori roz si fac o calatorie suprarealista:

Comentariile de pe Youtube se ridica la inaltimea spotului.

JakeRaven197015: Needs a disclaimer: "Cannabis and Hallucinogenic drugs are NOT legal in New Zealand, and therefore the ability to ride your mountain bike into a cup of coffee is NOT guaranteed".

Si un pic de making of:

Mai scriam si in 2014 despre video-urile Air New Zealand. Iata-l si pe cel din 2015:

Sau pe cel din 2012:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related