Telekom Romania sarbatoreste libertatea creativa la Premiile FIBRA #2

Ce n-a facut online-ul lumii intregi, pe de-a-ntregul, si fiecarui om, la modul individual? Nu-s multe, Internetul le-a schimbat pe toate: personalitati, moduri de exprimare, comunicare si colaborare, cariere, stiluri de viata. La fel de repede s-a bagat si in publicitatea analog, ca s-o ia pe sus si sa fuga cu ea in timp ce noi toti incercam sa tinem pasul; inca discutam despre online & digital, inca ne obisnuim cu ele si, cel mai probabil, asa vor sta lucrurile pentru eternitate. Caci Internetul si tehnologia sunt intr-o continua schimbare.

Un simbol al libertatii individuale, Internetul a devenit totodata stimulentul de baza al exercitiului creativ; astazi, intregul univers publicitar depinde de online mai mult decat oricand. De aceea, o doza de #NETLIBERARE nu putea lipsi nici la a doua editie a Premiilor FIBRA, festivalul local de creativitate organizat de IQads cu sustinerea IAA, UAPRADC*RO si IAB Romania, desfasurat pe 16 si 17 noiembrie la Caro City Resort.

Telekom Romania se alatura initiativei de a celebra valorificarea libertatii creative in campaniile de comunicare romanesti si de a sprijini tinerele generatii de creativi interesati sa populeze domeniul advertisingului. Astfel, compania de telecomunicatii se va implica in organizarea unei competitii de creatie in cadrul sectiunii Young FIBRA, adresata tinerilor sub 30 de ani.

Competitia se va desfasura inaintea inceperii festivalului, pe baza unui brief elaborat de Telekom. Jurizarea va cuprinde doua etape: lucrarile vor fi supuse votului publicului, fiind evaluate si de catre un juriu profesionist format din echipele clientului Telekom si ale agentiei Leo Burnett Romania. Dintre finalisti, juriul international al Premiilor FIBRA va alege 3 castigatori care vor fi anuntati la gala de premiere a festivalului.

"Salut acest proiect cu tot dragul din lume si pentru ca am un motiv egoist, advertisingul a fost prima mea dragoste si stiti ca asta nu se uita niciodata. Dar si pentru ca, pe o piata relativ uniforma din punct de vedere al ofertelor de produs, doar creativitatea si storytelling-ul pot face diferenta – e ca in Filantropica, nu ai o poveste strong, nu vinzi.

Asa ca, de abia astept ideile millennialsilor, mai ales ca au o putere din ce in ce mai mare de a intoarce obiceiuri de consum si de a crea unele cu totul noi", spune Oana Ioja (Brand & Communication Specialist, Telekom Romania).

Vom reveni foarte curand cu detalii privind startul inscrierilor.

 

Premiile FIBRA reprezinta un demers local necesar pentru a seta nivelul profesionalismului din marcomul autohton si, totodata, pentru a-i sustine dezvoltarea. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative. 
Festivalul este organizat de IQads, platforma media 
dedicata industriilor creative din Romania.


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Campanii

Oameni

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Related