Un fel de scuze pentru gafa anului, dar nu suntem siguri: "Noi nu am gasit amuzant holocaust-ul, ci asemanarea dintre cele doua cladiri"

Un fel de scuze pentru gafa anului, dar nu suntem siguri: "Noi nu am gasit amuzant holocaust-ul, ci asemanarea dintre cele doua cladiri"

Semnalam ieri posibil cea mai monumentala gafa a anului, desi suntem de abia la mijlocul lui 2017, dar greu ar putea fi intrecuta in urmatoarele luni. 

Dupa ce Big Brands Outlet s-au amuzat cautand diferente intre o tragedie istorica, in care au fost omorati milioane de oameni, si cladirea concurentei lor, apoi au sters postarea si au tacut, in ciuda valului de indignare de pe internet, revin acum cu un fel de scuze. Si o poza care se vrea amuzanta, cu o acadea (?!) intr-o situatie care nu a avut nici o legatura cu umorul.

Redam postarea in intregime:

Stimati vizitatori ai paginii Big Brands Outlet,

In urma cu o zi , o postare de-a noastra a deranjat un numar mare de persoane, a amuzat un numar si mai mare si in mod sigur pe noi ne-a facut sa ne gandim si sa abordam mult mai atent viitoarele postari.

!!!!! Vrem sa incepem prin a ne cere scuze OFICIAL, atat celor care s-au simtit ofensati, atacati, lezati , cat si celor care pur si simplu au fost deranjati de poza postata !!!!!

Totodata vrem sa adaugam cateva mentiuni acestei postari, sa raspundem anumitor intrebari repetitive si sa lamurim mai multe aspecte:

1. Poza respectiva NU a fost facuta sau gandita de noi, a fost luata de pe un SITE INTERNATIONAL de amuzament, de mare succes.

2. Poza nu are rol de antireclama , obiectul nostru de activitate fiind diferit de cel al companiei aparuta in comparatie.(Din cladirea din poza respectiva se aprovizioneaza persoane fizice,obiectul nostru PRINCIPAL de activitate este de a aproviziona PERSOANE JURIDICE(MAGAZINE de tip OUTLET) - NU exista o competitie intre noi si cei din poza.

3. Ideea postarii, cum v-am obisnuit si in trecut, a fost de a trezi sentimente de amuzament sau poate de mirare, dar nicidecum de a jigni pe cineva sau ceva-> a fost folosita o comparatie INTRE DOUA CLADIRI -> nu a existat niciun apropo legat de orice alta activitate;

4. Anumite persoane si-au manifestat nemultumirea fata de aspectul/design-ul cladirii respective - nu ne injurati pe noi, nu noi am proiectat-o ;

5. Persoana care a creat aceasta poza si a publicat-o pe internet in urma cu mult timp(noi am descarcat-o de pe un site unde era postata acum 1 an ) doar a SESIZAT asemanarile dintre cele doua cladiri , fara a aduga absolut nicio alta informatie.

6. Am fost si suntem de acord cu faptul ca acea poza poate starni controverse, cu faptul ca nu toate persoanele au simtul umorului dezvoltat intr-un mod identic si ca , fara sa ne dam seama ,desi am amuzat multe persoane, am lezat altele , tocmai de aceea postarea a FOST STEARSA la scurt timp dupa publicare , urmand sa ne reorganizam din punct de vedere al postarilor.

Va multumim pentru rabdarea de a citi aceste randuri si speram sa inteleaga absolut toata lumea ca rolul postarii initiale nu a fost unul negativ, ci de amuzament. (Gluma proasta pentru unii, gluma buna pentru altii - noi nu suntem in masura sa judecam ci doar sa invatam din cele intamplate)

www.bigbrands-outlet.ro

Simtim nevoia sa rezumam putin aceasta lunga postare. Deci cei de la Big Brands Outlet nu isi cer scuze pentru ca ar fi facut ceva gresit, ci doar pentru cei care s-au simtit ofensati. Si insista ca gluma a ofensat pe unii, DAR a amuzat pe mai multi. 

In comentarii, echipa de social media a companiei explica si mai bine sursa umorului:

Big Brands Outlet Ceea ce ne dorim sa inteleaga toata lumea este ca noi nu am gasit amuzant holocaust-ul, ci asemanarea dintre cele doua cladiri.

Li se raspunde asa:

Costin Cadelcu: 

Ce comentarii amuzante. Oameni buni, nu e despre frustrari si alte glume, e despre bunul simt de a nu dezgropa un lucru oribil si a face caterinca despre el cu scopul de a obtine beneficii. That simple. Grow up. Invatati sa faceti marketing si comunicare :) nu se face asa.

Gabriel Mistodie

Hai că ăștia persistă în prostie: ne pare rău că poza pe care am furat-o să o postăm la noi era odioasă... Sunt vai de capul lor :)))

Sorin Pavel:

Nu mai are absolut nicio noimă să vă căutați scuze. Sunt ferm convins că habar n-ați avut în ce vă băgați (ioc istorie, lipsă etică profesională, cercetare online etcetera).

Iar acest lucru în niciun caz nu vă absolvă. Și mai grav este că, după spusele dvs., și mai mulți au găsit amuzant acest lucru. Nu știu cine vă plătește și vă permite în continuare să bateți monedă pe acest subiect, dar nu-i a bună. Ați comis-o în cel mai nefericit mod posibil. Și asta numai prin SUPERFICIALIATE și AMATORISM. Punct. S

Diana Necula Manole:

Nu credeam ca o puteti da in bara si mai rau. Dar ati facut-o cu aceasta 'scuza' penibila. Gluma postata pe Facebook a fost una oribila. Punct. Asumati-va greseala si nu cautati scuze jenante sau explicatii precum: 'nu toate persoanele au simtul umorului dezvoltat intr-un mod identic si ca , fara sa ne dam seama ,desi am amuzat multe persoane, am lezat altele'. WTF?

Magda Gradinaru Magda:

Asa este, Hitler nu prea a avut simtul umorului. Incercarea de a face din nazism si oroarea Holocaustului o gluma demonstreza nu doar incultura si necunoastere a istoriei recente, ci si impostura si complicitate la una dintre dramele secolului trecut. Mai ramane sa gasiti o gluma buna, pe care sa o copiati si asumati, despre Sighet, Pitesti, Aiud si in general despre Gulag. NB: Comunicarea, chiar si cea social media, nu inseamna sa poti copia o imagine care in registrul personal ti se pare amuzanta. Mai ales cand habar nu ai despre ce anume e vorba.

 

Si o mostra de conversatie, in care cei de la Big Brands Outlet continua sa isi apere postarea:

Cand cei de la Big Brands Outlet spun ca multi au gasit gluma amuzanta, nu au glumit deloc. Din pacate, exista si multe comentarii de genul asta:

Istoria se repeta pentru ca nu invatam nimic din ea. Sau din greselile pe care le facem. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related