Zambeste. Maine va fi la fel

Zambeste. Maine va fi la fel

CAP a realizat campania regionala Beck's pentru Molson Coors Europe.

Cand am primit brief-ul pitch-ului regional Beck’s, al carui cuvant de ordine era “perseverenta”, am clatinat ganditori din cap... Perseverenta nu este chiar punctul forte al intamplarilor de pe aici, de la zidul “parasit si neispravit” al lui Negru Voda la autostrazile contemporane. Si nu ne excludem defel din paradigma asta. Ce discurs convingator despre perseverenta am fi putut noi livra “regiunii”? Ne-am gandit o vreme si in cele din urma am decis: “hai ca vedem maine”. 

Apropos de chestia asta. Daca ar fi o persoana, ziua de maine ar sughita non stop, la cat se vorbeste despre ea.

E plin netul de meme-uri inspirationale despre maine, de citate amuzante sau serioase, optimiste sau sumbre, dupa capul si inima fiecaruia. E firesc sa fie asa, pentru ca maine e in mintea tuturor si pe buzele tuturor, fiecare avand o parere despre maine, o grija pentru maine, un plan sau o dorinta pentru maine.

Si totusi, daca e sa fim lucizi pana la capat si onesti pana in cele mai mici amanunte, trebuie sa recunoastem ca stim cu adevarat putine lucruri sigure despre maine.

Asta nu trebuie sa ne angoaseze, ci dimpotriva, sa ne dea curaj si determinare. Perseverenta. Intr-o lume si intr-o vreme in care lucrurile se schimba tot mai rapid si, uneori, fara discernamant, perseverenta, puterea de a pastra neschimbat ce e bun, fara a ceda modei schimbarii doar de dragul schimbarii, e o virtute pe care gasim de cuviinta sa o apreciem.

Necesitatea de a pastra ce e bun se vede si in lucruri de zi cu zi, de ieri pe azi pe maine, nu doar in asa-zisele valori imuabile. In fosnetul unei paduri batrane – care maine ar putea sa nu mai fie. In limpezimea apelor unui atol din Pacific, in mormaitul ursilor polari care se harjonesc pe o banchiza sau in caraitul misterios al unui tucan din padurile tropicale, ca sa fim globali.

Sau intr-un pahar de bere facut ca “pe vremuri”, ca dintotdeauna, facut cum trebuie, adica perfect. Asa cum se face de la 1654 pana azi berea Beck’s. Si cum se va face si maine, si poimaine, si cat se va face berea Beck’s pe Pamant sau, de ce nu, pe alte planete pe care, candva in viitor, s-ar putea sa ajungem.

Si, ca tot ziceam de ursi polari, atoluri si chestii globale, universale: gandul ca asemenea lucruri perfecte trebuie sa ramana neschimbate si maine s-a dovedit cu adevarat international.

Pentru ca aceasta peseverenta in perfectiune este ideea castigatoare a pitch-ului regional Molson Coors pentru Romania si Croatia, transpusa intr-un spot TV care povesteste avatarurile domnului Maine: un tip despre care se zic multe si despre care totusi se stie un singur lucru sigur, anume ca va bea aceeasi bere Beck’s ca noi, cei de azi. O agentie din Romania, o casa de productie din Croatia, un regizor sloven, un DOP sarb, doi actori principali britanici, o iguana caraibiana, un fluture digital si, din partea clientului, un Brand Manager croat si un Brand Director maghiar au realizat acest spot cu placerea pe care ti-o da certitudinea ca, oricum va fi maine, orice ne va aduce, va avea ceva bun si adevarat: o bere facuta conform legii germane a puritatii.

TVC`ul campaniei (director’s cut)

 

Echipe participante:

Creative team: Adrian Dragan (senior copy), Atilla Hun & Loreta Isac (senior art directors), Codin Caradimu (creative director), Dan Mateescu (A/V producer), Mara Stoenescu (Account Director)
Client: Molson Coors Europe
Production House: VAL, Croatia
Director: Blaz Svent

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related