[Complexele publicitarilor] Andrei Cucoaneș: Suntem o industrie dependentă de defectele și complexele pe care le are

Andrei Cucoaneș, Creative Director V8, a intrat în publicitate, deși se pregătise pentru cu totul altceva. Făcea user interface design pentru o firmă de software când a fost convertit. Ajuns acolo, s-a simțit ca un impostor. 

Eram un maestru ninja al eschivei, o umbră

Asta nu l-a oprit. Din contră, superputerea lui a fost să transforme toate complexele care îl atacau în ceva din care să învețe și care să îl ajute pe mai departe.

Așa că Andrei adaugă la lista complexelor colegilor care s-au confesat până acum și câteva gif-uri relevante pentru creativii din România.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


V8 Interactive

Curajul creativ ne defineste. Ne asumam cu indrazneala responsabilitatea de a face lucruri care nu s-au mai facut vreodata, dezvoltand solutii digitale... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Related