#centruldepresa, prima platforma de comunicare online cu servicii personalizate pentru utilizatori si facilitati pentru ONG-uri

Dupa mai bine de sapte ani de activitate in domeniul comunicarii online, #centruldepresa a fost relansat intr-un format nou, unic in randul platformelor de comunicare similare. Printre noutatile aduse de #centruldepresa se numara serviciile personalizate pentru utilizatori si facilitatile oferite ONG-urilor.

La finalul unei semnificative perioade de testare si colectare feedback, fondatorii platformei centruldepresa.ro propun publicului un format nou de website, reconstruit special pentru a satisface nevoile si asteptarile identificate in indelungul proces de relationare cu utilizatorii. Astfel, pe baza observatiilor, a sugestiilor si recomandarilor venite, de-a lungul timpului, din partea clientilor, a jurnalistilor, a bloggerilor sau a directorilor de comunicare ai diferitelor companii, membrii echipei #centruldepresa au putut adapta formatul platformei din punct de vedere al functionalitatii, punand la dispozitia utilizatorilor sai servicii personalizate de comunicare online.

Pornind de la nevoia permanenta a cititorilor de a fi la curent cu noutatile din diferite domenii si timpul limitat al acestora pentru parcurgerea mai multor surse de informare, #centruldepresa ofera facilitati tehnice astfel incat utilizatorii sa isi poata defini exclusiv sursele de unde doresc sa le fie afisate stiri si sa caute termenii de interes pentru ei.

Platforma de comunicare #centruldepresa proceseaza zilnic peste 10.000 de stiri din surse in limba romana, inclusiv din Republica Moldova, iar in cazul surselor media partenere, pune la dispozitie inclusiv postarile acestora de pe retelele de socializare Facebook si Twitter (dupa autentificare). Astfel, pe fiecare domeniu de interes, utilizatorii vor putea accesa informatiile necesare intr-un singur loc, in mod personalizat, minimizand timpul alocat informarii din mai multe surse:

#centruldepresa s-a nascut in urma cu ceva timp, ca urmare a dorintei mele de a fi la curent cu ceea ce se intampla in aceasta tara si nu numai. In prezent, te poti uita pe website-uri care realizeaza Revista Presei, poti urmari agentii de presa sau televiziuni de stiri, poti accesa direct website-urile unor surse, sa urmaresti sectiunile dedicate ale companiilor emitente ori sa primesti prin e-mail comunicate de presa. Insa acest lucru inseamna enorm de mult timp si efort, motiv pentru care, treptat, renunti la informarea proactiva si ajungi sa te multumesti cu informatiile care iti sunt aduse “sub nas”: stiri online, stiri Radio/TV sau articole de presa scrisa. Ca urmare, mi-am dorit sa creez un loc in care sa am toate aceste informatii si de unde sa aleg eu care informatie este relevanta pentru mine”, a declarat Bogdan Tiron-Anton, fondator centruldepresa.ro.

In plus, noua platforma de comunicare online si-a propus sa ofere ONG-urilor din Romania o serie de facilitati menite sa incurajeze schimbul de informatii intre acestea si societatea civila:

“Ne dorim sa sustinem societatea civila. Din acest motiv ONG-urile vor beneficia in platforma noastra de conditii preferentiale, avand rezervat ‘un loc in fata’, alaturi de companiile de top din Romania”, a continuat Bogdan Tiron-Anton.

In prezent, #centruldepresa are peste 2000 de utilizatori, printre care: SIVECO, Primaria Sectorului 1, Consiliul National al Intreprinderilor Mici si Mijlocii, Agentia Nationala Antidrog si altii.



Subiecte

Sectiune



Related