Patru propuneri de logo, același sfat: încetați!

Patru propuneri de logo, același sfat: încetați!

Hei, hei, voi ati votat? Ca stiti cum se spune: daca nu votezi, nu contezi. Saptamana aceasta au lor alegeri logoale la Gradina Botanica „Alexandru Borza” din cadrul Universitatii Babes-Bolyai. Sute (nu, mii) de alegatori cu simt artistic, absolventi ai Scolii de Arhitectura de Brand ”Ion Pinku” din capitala, au pus umarul ca sa iasa castigatorul care merita. Vorbim, din nou, despre logo-uri facute pe genunchi. Numai ca, spre deosebire de ultima intimplare de fel, cea cu Bucurestiul, aici lucrurile stau mult mai bine. In sensul ca, slava Domnului din Ceruri, nu exista decat 4 variante dintre care se va alege. Verde mult, cuvinte bolduite, fonturi care schimba jocul!

 

Pentru cine nu stie, domnul Alexandru Borza a fost un botanist insemnat al Ardealului. A fost si popa, si om politic. Iar acum, facebookul este pus sa voteze daca numele sau arata mai bine scris in roz sau in verde. Pana acum, varianta cu rozul pare sa fi convins majoritatea electoratului, dar urnele raman deschise.

Daca e sa fim cinstiti, Alexandru Borza s-ar invirti la radacina nucului daca ar sti ce fac oamenii astia. Adica nu doar ca sunt urate toate variantele, dar am stabilit ca nu asa se face treaba cand o pui de-un logo. Adica logo-ul trantit pe-o frunza de nufar nu reinventeaza si amplifica nimic. Au spus-o si altii, dar si altii inaintea lor, folosind cuvinte precum strategie, identitate, research si case study. Pai nu e pacat ca universitarii de la Babes Bolyai nu-i citesc si pe cei care stiu cu ce se mananca felul asta de comunicare? E mare pacat.

In orice caz, nu uitati ca mai aveti pana la finalul lunii sa va exprimati votul. Puteti vota de oricate ori doriti voi, ca oricum nu conteaza. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related