Patru propuneri de logo, același sfat: încetați!

Hei, hei, voi ați votat? Că știți cum se spune: dacă nu votezi, nu contezi. Săptămâna aceasta au lor alegeri logoale la Grădina Botanică „Alexandru Borza” din cadrul Universității Babeș-Bolyai. Sute (nu, mii) de alegători cu simț artistic, absolvenți ai Școlii de Arhitectură de Brand ”Ion Pinku” din capitală, au pus umărul ca să iasă câștigătorul care merită. Vorbim, din nou, despre logo-uri făcute pe genunchi. Numai că, spre deosebire de ultima întîmplare de fel, cea cu Bucureștiul, aici lucrurile stau mult mai bine. În sensul că, slava Domnului din Ceruri, nu există decât 4 variante dintre care se va alege. Verde mult, cuvinte bolduite, fonturi care schimbă jocul!

Pentru cine nu știe, domnul Alexandru Borza a fost un botanist însemnat al Ardealului. A fost și popă, și om politic. Iar acum, facebookul este pus să voteze dacă numele său arată mai bine scris în roz sau în verde. Până acum, varianta cu rozul pare să fi convins majoritatea electoratului, dar urnele rămân deschise.

Dacă e să fim cinstiți, Alexandru Borza s-ar învîrti la rădăcina nucului dacă ar ști ce fac oamenii ăștia. Adică nu doar că sunt urâte toate variantele, dar am stabilit că nu așa se face treaba când o pui de-un logo. Adică logo-ul trântit pe-o frunză de nufăr nu reinventează și amplifică nimic. Au spus-o și alții, dar și alții înaintea lor, folosind cuvinte precum strategie, identitate, research și case study. Păi nu e păcat că universitarii de la Babes Bolyai nu-i citesc și pe cei care știu cu ce se mănâncă felul ăsta de comunicare? E mare păcat.

În orice caz, nu uitați că mai aveți până la finalul lunii să vă exprimați votul. Puteți vota de oricâte ori doriți voi, că oricum nu contează. 



Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related