E super! destofa.ro susține căsătoriile gay

Unii chiar au stofă (sic) de oameni ai secolului 21. De fapt, dacă privim cu atenție la postarea celor de la destofa.ro (discutăm și despre comentariile de acolo imediat), se observă cât de ușor se îmbină utilul cu plăcutul în business, dacă ai puțină imaginație.

Utilul este partea de sales; e ”a no brainer”, vorba americanilor. Așa cum spun și oamenii lor de social media acolo: dacă susții căsătoriile gay și jobul tău e să vinzi costume pentru bărbați, automat vei vinde mai mult. Teoretic, cel puțin. Iar plăcutul îmbracă două forme: pe de-o parte, faci ceea ce trebuie, adică susții drepturile unor oameni cu nimic diferiți de mine și de tine. Pe de altă parte, îi trollezi rău, în comments, pe habotnicii și ignoranții care fac spume la bot.

Așa, acum să ne aplecăm (dap, intenționat) un pic și asupra comentariilor, că sunt foarte tari. Majoritatea normalilor ofuscați de pe acolo fac niște greșeli de toată jena, și nu ne referim la gramatică. Prima este că-i consideră pe homosexuali suboameni sau alienați mintal. Bullshit. A doua este că nu reușesc să facă distincția între un cal și un unicorn. Mai ieșiți, bă, din casă!

Voi astia care susțineți gay.... sunteți niște progenituri infecte de care imi este scârbă!!! 

Remarcați punctele de suspensie: 4 la număr, conform ultimelor recomandări ale Academiei. Replica destofa.ro:

Hmm. știi că au fost mai multe studii care au arătat că bărbații straight obișnuiți în aproape toate cazurile instinctiv ignoră homosexualii. Pe de altă parte, între 70% și 85% dintre cei cu manifestări homofobe de fapt reprimau propriile lor înclinații gay latente. (de acolo și furia) nu o lua personal, gen minutul de fun facts la destofă.ro :)

Încă un geniu cu cont de Facebook. Acesta are un topor, dar nu și intuiția necesară să caute adresa pe site.

O adresa ceva?! Am un topor. Vreau sa vad daca tine stofa!!!

Replica destofa.ro:

Avem un sentiment că noi nu vă putem ajuta prea mult. Noi ne ocupăm cu stofa, nu oferim serviciile medicale de care păreți a avea mare nevoie.

Rămânem din această aventură social media cu bucuria că brandurile încep să scoată capul din nisip, dar și cu cea a descoperirii unui magazin nou de haine mișto. Căutam o cămașă mai acătării oricum.



Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related