No pressure, dar hai s-o facem catchy si sa wrap it up

No pressure, dar hai s-o facem catchy si sa wrap it up

Ce vrea sa spuna strategul atunci cand cere ca proiectul sa fie fezabil? Pai, vrea sa fie executat cu buget mic, ca banii costa timp! Dar atunci cand CD-ul iti spune, cu un zambet in coltul gurii "no pressure, omule"? Ei, asta e si mai simpla: inseamna all the pressure, omule! Pe tine! 

 Adriana Necula, Creative Director & Social Media Strategist la Oxygen, le-a zis colegilor: fratilor, hai sa facem ceva catchy. Ceea ce e code pentru "nu mi-e clar nici mie ce, dar avem proiectul asta, poate facem un ceva misto pentru el". Si asa a iesit DEX-ul de agentie, adica mici sintagme si ticuri verbale care pot insemna si altceva decat ce par la prima vedere. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related