WoPA “Plantează Aer” pentru Daikin România

Aerul curat pe care îl respirăm nu este o resursă inepuizabilă și suntem responsabili prin fiecare gest de îmbunătățirea calității sale, atât pentru noi, cât și pentru generațiile următoare – acesta este mesajul de conștientizare publică pe care îl comunică noua campanie “Plantam Aer” dezvoltată și lansată de agenția WoPA pentru Daikin – lider mondial  în domeniul sistemelor de climatizare pentru uz rezidențial și comercial.

Aceasta este prima campanie de responsabilitate socială (CSR) construită de WOPA de la desemnarea agenției câștigătoare în cadrul unui pitch organizat de Daikin România, la începutul anului. 

În cadrul campaniei “Plantăm Aer” se reiterează beneficiile aerului curat atât pentru clienții Daikin, cât și pentru comunitate: la fiecare unitate de aer condiționat vândută, Daikin plantează un copac, în perioada 5 iunie – 15 septembrie 2017. Programul vizează 15 județe, iar obiectivul final este plantarea a peste 10.000 de copaci.

 “Prin puterea exemplului și prin mobilizarea mai multor participanți credem că multe lucruri se pot schimba în bine. Astfel, pornind de la succesul unei campanii interne derulate anul trecut, când am reușit să donăm – prin sincronizarea eforturilor mai multor parteneri – suma necesară pentru plantarea a 1.400 de puieți într-o zonă afectată de alunecări de teren, am dezvoltat campania „Plantăm Aer”, pentru a obține un impact de și mai mare anvergură.

Programul demarat în luna iunie îi implică de această dată pe clienții Daikin. Ne adresăm unei comunități largi a cărei implicare poate influența în mod pozitiv o întreagă societate, în ceea ce privește comportamentul eco-responsabil. Astfel, pentru fiecare unitate de aer condiționat split achiziționată în această vară, vom planta un copac.”, declară Alina Turcitu (Marketing Coordinator, Daikin Romania).

WoPA a dezvoltat conceptul creativ, elementele de comunicare în mediul online, web landing page, cât și materialele de comunicare către dealerii Daikin, iar campania se derulează în colaborare cu inițiativa “Plantăm fapte bune în România”.

“În cele doar câteva zile de la lansare, campania a înregistrat peste 250.000 de impresii și o susținere impresionantă. Mulțumim pentru încrederea acordată de către Daikin și în continuare vizăm dezvoltarea unor idei creative care să contribuie eficient  la creșterea  brand-ului Daikin România", declară Andra Tivichi (Account Director, WoPA).    

 

Echipa implicată în proiect

Daikin Romania: Alina Turcitu, Marketing Coordinator

WoPA: Andra Tivichi (Account Director), Dana Ciobanu (Account Manager), Luca Bulacu (Creative Director), Corina Bacanu (Senior Copywriter), Mihai Gheorghiu (Art Director)



WoPA

Nu, nu suntem buricele pamantului, nici pistilurile din florile de colt, nici bulele din sticla de Armand de Brignac Brut Gold, nici fisticurile prajite din cojile de fistic din pungile scumpe, nici nu suntem veri... vezi detalii »

Companii

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related